Πανεπιστημιακή έρευνα που διεξήχθη από τρείς Έλληνες οικονομολόγους αποδεικνύει ότι τα μέσα κοινωνικής δκτύωσης συνέβαλαν αρνητικά στην ελληνική κρίση χρέους.
Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα του Θεολόγου Δεργιάδη, του Κώστα Μήλα και του Θεόδωρο Παναγιωτίδη, το Facebook και το Twitter είναι υπαίτια για την επιδείνωση της ελληνικής κρίσης.
Συγκεκριμένα, η μελέτη που δημοσιεύεται στη Wall Street Journal αποδεικνύει ότι αρνητικοί καταλύτες ήταν και τα blogs αλλά και οι αναζητήσεις στη μηχανή Google καθώς ώθησαν υψηλότερα το κόστος δανεισμού της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών που αντιμετώπισαν οικονομική κρίση, όπως η Ιρλανδία.
«Η συζήτηση στα social media και οι αναζητήσεις στο Google για την ελληνική κρίση παρέχουν σημαντικές πληροφορίες που εξηγούν τα spreads ανάμεσα στα ομόλογα της ευρωπαϊκής περιφέρειας και εκείνα της Γερμανίας αλλά και πολλές άλλες πληροφορίες» αναφέρει χαρακτηριστικά η μελέτη.
Η ίδια μελέτη καταλήγει ότι πιο πολύ από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Τwitter ήταν αυτό που άσκησε την μεγαλύτερη αρνητική επιρροή στις αποδόσεις των ομολόγων.