Οι περισσότεροι επιχειρηματίες το γνωρίζουν: Το αφεντικό σας κοιτάζει τα παπούτσια σας, οι πελάτες σας κοιτάζουν τα παπούτσια σας, ακόμα και οι κοπέλες στο δρόμο κοιτάζουν τα παπούτσια σας. Δυστυχώς, τα «καλά» ανδρικά παπούτσια είναι συνήθως ή πανάκριβα, ή κοινότυπα. Αυτό το στερεότυπο έρχεται να χτυπήσει μία νέα εταιρεία από τις ΗΠΑ.
Πρόκειται για την Paul Evans που υπόσχεται να φέρει τα πάνω κάτω στο ανδρικό παπούτσι. Οι ιδρυτές της, οικονομολόγοι Μπεν Ερλι και Εβαν Φριπτ, μιλώντας στο Business Insider εξηγούν την ιδέα πίσω από την εταιρεία τους: «Το ιδανικό παπούτσι είναι κομψό, άνετο και αντιπροσωπεύει απίστευτη τιμή. Στόχος μας είναι η οικονομία και η άνεση. Κάνουμε δωρεάν αποστολή και έχουμε τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά: στυλ, άνεση, τιμή και ευκολία. Υπάρχουν μερικές μεγάλες μάρκες εκεί έξω που κάνουν όμορφα παπούτσια, αλλά το εμπορικό σήμα εκτοξεύει την τιμή τους στα ύψη.»
Η Paul Evans η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο, είναι αφιερωμένη στην εξασφάλιση υψηλής ποιότητας, προϊόντων ιταλικής κατασκευής για απαιτητικούς πελάτες με τη χαμηλότερη τιμή. Ενα παπούτσι τύπου Ferragamo κάνει μόλις 300 δολάρια αντί για 700.
Ο Φριπτ και ο Ερλι συναντήθηκαν πρώτη φορά στα 20 τους, ως φοιτητές στο Tulane. Πλέον η εταιρεία τους Paul Evans έχει μεγάλη απήχηση και σχεδιάζει να επεκταθεί και στα γυναικεία υποδήματα.