Την χρονιά που πέρασε η Bentley ξεπέρασε έναν αριθμό ορόσημο για τις, έτσι κι αλλιώς λίγες, μάρκες υπερ-πολυτελείας που υπάρχουν, αυτόν των 10.000 αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα το 2013 πουλήθηκαν συνολικά 10.120 Bentley, 19% περισσότερες από το 2012.
Αυτό στην πράξη σημαίνει πως 1 στα 4 αυτοκίνητα αυτής της πραγματικά κλειστής ομάδας poy έχει το φτερωτό B στο εμπρός και το πίσω μέρος του, γεγονός που καθιστά τη βρετανική εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο της Volkswagen, την πιο επιτυχημένη μάρκα υπερ-πολυτελείας.
Οι στόχοι της όμως είναι σαφώς πιο φιλόδοξοι, καθώς, όπως μας είπε ο κ. Στίβεν Σύρτης, γενικός διευθυντής της Kosmοcar, που αντιπροσωπεύει και την Bentley στη χώρα μας, οι προοπτικές ανάπτυξης αναμένονται ιδιαίτερα μεγάλες.
Οι λόγοι που οδηγούν σε αυτήν τη διαπίστωση είναι η επιτυχία των νέων εκδόσεων με τοv V8 των 4.000 κυβικών που με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 507 άλογα, η ανάπτυξη του δικτύου στην Κίνα, που μετά τις ΗΠΑ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τη μάρκα και τέλος η παρουσίαση στο άμεσο μέλλον του Bentley SUV, το οποίο θα δώσει το παρών σε μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε όλες τις σημαντικές για τη Bentley αγορές.
Μέχρι τότε η γκάμα θα αποτελείται από τις Continental GT και GTC (κουπέ και κάμπριο αντίστοιχα), τη λιμουζίνα Flying Spur και την top of the line Mulsanne. Από κοντά είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την κουπέ Continental GT V8 και τη Flying Spur, με την πρώτη να ξεχωρίζει με το χαρακτηριστικό για μοντέλο μεγάλου τουρισμού αμάξωμά της και το υπερ-πολυτελές εσωτερικό, που διακρίνεται για το στυλ και τη φινέτσα του.
Ο V8 των 4.000 κυβικών και των δύο turbo αποδίδει, όπως προαναφέραμε 507 ίππους που κινούν και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ αυτό που εντυπωσιάζει είναι ο άνετος και αβίαστος τρόπος με τον οποίο ο V8 δίνει το παρ;ν κάτω από όλες τις συνθήκες.
Αβίαστη και ιδιαίτερα άνετη είναι και η μετακίνηση με τη Flying Spur τη λιμουζίνα της Bentley, που πρόσφατα ανανεώθηκε. Τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά (προβολείς LED κ.λπ.), ενώ εδώ κινητήρας ήταν ο ιδιαίτερος W12 των 6.000 κυβικών και των 625 ίππων, που εξασφαλίζει στη λιμουζίνα των 2,5 τόνων επιδόσεις σούπερ-σπορ μοντέλου (0-100 σε 4,6 δεύτερα και τελική 320).