Κάθε χώρα έχει διαφορετικά δεδομένα και ακολουθεί άλλες τάσεις και με βάση αυτά η Mercedes πόνταρε, προκειμένου να προωθήσει τη GLA στην ιαπωνική αγορά, στο Super Mario.
Ναι, το γνωστό ήρωα του παλιού ηλεκτρονικού παιχνιδιού, ο οποίος μπαίνει σε μία GLA και ακολουθώντας τη ροή του παιχνιδιού προσπαθεί να αποφύγει τα εμπόδια και τα δηλητηριώδη μανιτάρια, συλλέγοντας νομίσματα.
Φυσικά και τα γραφικά είναι το original, ενώ το όλο σποτ που μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί στοχεύει στην καρδιά της ιαπωνικής κουλτούρας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο