Το συγκεκριμένο RS5 είναι πρωτότυπο σε ότι αφορά τον κινητήρα του, μιας και κινείται από έναν καινούργιο diesel. Πρόκειται για την εξέλιξη του V6 των 3.000 κυβικών της Audi, ο οποίος έχει συνολικά 3 αντί για 2 turbo της στάνταρ εκδοχής του, ενώ το ενδιαφέρον είναι ότι ο συγκεκριμένος υπερ-συμπιεστής είναι ηλεκτρικός.
Αυτό σημαίνει πως ένα ηλεκτρικός κινητήρας με ξεχωριστό κύκλωμα τροφοδοσία 48V κινεί μια τουρμπίνα, ενώ με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται οποιαδήποτε καθυστέρηση στην απόκριση.
Και με τα τρία turbo η απόδοσή του φτάνει τα 385 άλογα, τιμή ιδιαίτερα μεγάλη που βέβαια εξασφαλίζει και ανάλογες επιδόσεις, μιας και το 0-100 έρχεται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα και η τελική ξεπερνά τα 280. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο.
Ο tri-turbo diesel θα τοποθετηθεί πιθανότατα για πρώτη φορά στο καινούργιο Audi Q7, ενώ στην πράξη μπορεί να κινήσει οποιοδήποτε μοντέλο της μάρκας κινείται σήμερα από την έκδοσή του με τους δύο υπερ-συμπιεστές.