Σε οποιαδήποτε βιομηχανία, ανεξαρτήτως κλάδου, μια μείωση των πωλήσεων της τάξης του 6 % θα προκαλούσε μεγάλη αναστάτωση και προβληματισμό. Αυτό όμως δεν ισχύει για τη Ferrari που πράγματι είδε τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά το ποσοστό αυτό το πρώτο τρίμηνο του 2014, όμως πρόκειται για συνειδητή επιλογή.
Η πιο ονομαστή αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο δεν θέλει σε καμία περίπτωση να πουλά περισσότερα από 7.000 αυτοκίνητα ετησίως, προκειμένου τα μοντέλα της να παραμένουν ακριβοθώρητα και οι αξίες τους ως μεταχειρισμένα να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα.
Παράλληλα και σύμφωνα με τον προγραμματισμό μέχρι το 2018 θα παρουσιάζεται μια καινούργια Ferrari κάθε χρόνο, ενώ παράλληλα σημαντικό οικονομικό ρόλο θα εξακολουθεί να παίζει η χρήση του ονόματος και του σήματός της σε διάφορες δραστηριότητες και προϊόντα, όπως π.χ. στη νέα σειρά γυαλιών της Oakley.