Ισως να είναι το άρωμα με τις περισσότερες πωλήσεις εδώ και χρόνια. Σίγουρα, πάντως, είναι σημαντικό κομμάτι της ποπ κουλτούρας, καθώς το κλασικό Chanel 5 ήταν το άρωμα της μεγάλης ντίβας του κινηματογράφου, Μέριλιν Μονρόε.
Το άρωμα που έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο, ενδέχεται να γίνει δυσεύρετο εντός Ευρώπης. Η Κομισιόν έχει διαμηνύσει προς την εταιρεία που το παρασκευάζει να αλλάξει φόρμουλα καθώς ορισμένα από τα συστατικά που εμπεριέχει - τα εκχυλίσματα βρύων- μπορεί να προκαλέσουν αλλεργίες. Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις της Κομισιόν, το άρωμα που έγινε 93 ετών και είναι το μόνο γυναικείο που έχει διαφημιστεί από άντρα, θα πρέπει να αλλάξει φόρμουλα προκειμένου να κυκλοφορεί στην αγορά.
Για τον ίδιο λόγο και το Μiss Dior που εμπεριέχει τα ύποπτα συστατικά βρίσκεται σε δεινή θέση.
Για την επίτευξη του υπέροχου ξυλώδους αρώματος, πολλοί οίκοι αρωματοποιίας προσπαθούσαν επί χρόνια να αντιγράψουν την μαγική φόρμουλα. Πρόκειται για ένα άρωμα που περιλαμβάνει περισσότερα από 80 συστατικά, με το γιασεμί να θεωρείται μία από τις πιο ακριβές ουσίες του.
Και όλα αυτά για ένα άρωμα που πουλάει ένα μπουκάλι κάθε 30 δευτερόλεπτα και έχει γίνει σήμα κατατεθέν για τη Μέριλιν Μονρόε, αλλά και για κάμποσες άλλες σύγχρονες ντίβες του κινηματογράφου.
Από την Κατρίν Ντενέβ και τη Ζιζέλ, μέχρι τον Μπραντ Πιτ (ακόμα και αυτός έχει κάνεις διαφήμιση για το άρωμα), το Chanel 5 είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό άρωμα. Είναι ένα αισθησιακό σύμβολο που τώρα κινδυνεύει να απαγορευτεί.
Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι η Gisele Bundchen θα είναι η νέα πρέσβειρα του θρυλικού αρώματος.