Με την ορμή των social media να καθορίζει εν πολλοίς την τελική εικόνα κομμάτων και υποψηφίων, χωρίς διαμεσολαβήσεις, η διεισδυτικότητα και το καθαρό μήνυμα που μπορούν να στείλουν οι καμπάνιες των κομμάτων ενόψει των εκλογών έχουν μικρότερη απήχηση από παλιά. Η πρόκληση είναι μεγάλη και καλούνται να ανταποκριθούν παλιοί γνώριμοι, άλλοτε και συνεργάτες, επικοινωνιολόγοι και αναλυτές που τρέχουν τις καμπάνιες των μεγάλων κομμάτων.
Στον ΣΥΡΙΖΑ σημαντικό μέρος της καμπάνιας έχει αναλάβει η Clever Bank που ίδρυσε ο Δημήτρης Τζιώτης, ο οποίος συνέλαβε και τον όρο «Νέα Ελλάδα» που έβαλε φωτιά και άναψε αντιπαραθέσεις στο πολιτικό σκηνικό. Ο κ. Τζιώτης στο παρελθόν ασχολήθηκε με τον τομέα πολιτικού σχεδιασμού στο ΠΑΣΟΚ, ενώ το 2007 είχε βάλει υποψηφιότητα για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ απέναντι στους Βενιζέλο και Παπανδρέου.
Προφανώς σημαντικό μέρος της καμπάνιας τρέχουν και κεντρικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα πάντα με τα Νέα, με πρωταγωνιστές τους Νίκο Παππά, και Ανδρέα Καρίτζη υπεύθυνος επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο επικοινωνιολόγος έκπληξη του ΣΥΡΙΖΑ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο