«Αναπήδηση» ονομάζεται η διαφήμιση που δημιούργησε εταιρεία στρωμάτων με «πρωταγωνίστρια» την Πακιστανή Μαλάλα.
Η 16χρονη σήμερα Μαλάλα Γιουσαφτζάι είχε πυροβοληθεί στο κεφάλι από Ταλιμπάν, ενώ επιβιβαζόταν σε σχολικό λεωφορείο, τον Οκτώβριο του 2012. Πέρυσι ήταν υποψήφια για το Νόμπελ Ειρήνης (η νεότερη που έχει προταθεί) και φέτος είναι υποψήφια για δεύτερη χρονιά. Έχει τιμηθεί με το βραβείο Ζαχάρωφ για το 2013.
Η διαφήμιση δείχνει την νεαρή να πυροβολείται εξ επαφής (όπως συνέβη πραγματικά), να πέφτει στο στρώμα με το αίμα να ρέει από το κεφάλι της και στην συνέχεια υγιής να αναπηδά πάνω στο στρώμα και να σηκώνεται για να παραλάβει ένα γραφείο.
Οι χρήστες του διαδικτύου, όπως αναφέρει σχετικά το Εθνος, δήλωσαν αηδιασμένοι από την κακόγουστη διαφήμιση και πρώην Πακιστανός βουλευτής τη χαρακτήρισε «αποτροπιαστική». Η Ogilvy & Mather που έχει έδρα τη Νέα Υόρκη, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζήτησε συγγνώμη για την διαφήμιση.