Αν η Cayenne είχε γίνει best seller στη χώρα μας π.Κ. (προ κρίσης δηλαδή) φανταστείτε τι θα γινόταν αν το timing ήταν διαφορετικό και η Macan, το μικρό τζιπ της Porsche, ήταν τότε διαθέσιμο. Και μάλιστα με τον τετρακύλινδρο turbo των 2.000 κυβικών με τον οποίο παρουσιάστηκε επίσημα –είχαν προηγηθεί εδώ και αρκετό καιρό οι φήμες- στο Πεκίνο.
Αυτό βέβαια σημαίνει ότι η Macan θα γίνει αισθητά πιο προσιτή, ειδικά στη χώρα μας όπου τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα ανάγονται στα κυβικά, ενώ θα είναι η πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια που η γερμανική εταιρεία θα έχει στη γκάμα της και τετρακύλινδρο μοντέλο –η τελευταία ήταν η 968 που είχε ένα θηριώδες σύνολο 3.000 κυβικών που στην ατμοσφαιρική του εκδοχή απέδιδε 240 άλογα και στην turbo S 306.
Ο κινητήρας της βασικής Macan προέρχεται, όπως και το πλαίσιο, από το Audi Q5, αποδίδει 240 άλογα και στην έκδοσή του με αυτόματο κιβώτιο –αν η βασική Macan σας κάνει κλικ μην ασχοληθείτε με αυτή με το χειροκίνητο κιβώτιο και δεν θα το μετανιώσετε- χρειάζεται μόλις 6,9 δεύτερα για το 0-100, με επίσημη μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

