Το νέο και πιο μικρό SUV της Hyundai, το iX25 που παρουσιάστηκε θεωρητικά ως πρωτότυπο στο Πεκίνο, έχει μήκος 4,27 μέτρων, οπότε τοποθετείται στην πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως. Αυτή των μικρών τζιπ, ενώ στα ατού του πρέπει να συνυπολογίσουμε την όμορφη εμφάνισή του, μιας και εδώ η νέα σχεδιαστική λογική της εταιρείας, το Fluidic Design II, υπάρχει στην πιο άρτια εφαρμογή της.
Μέχρι στιγμής τουλάχιστον, ενώ πέρα από την εξαγωνική μάσκα η εικόνα του iX25 προσδιορίζεται από τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και τα πλαστικά προστατευτικά –ποδιές και πλευρικά- που τονίζουν τον όποιο off road αέρα.Ο κινητήρας του πρωτοτύπου είναι ένας βενζίνης 2.000 κυβικών, που δείχνει να αντιτίθεται στη λογική του downsizing. Και λέμε δείχνει γιατί αφενός πρόκειται για concept οπότε ο κινητήρας έρχεται σε δεύτερη μοίρα και αφετέρου το iX25 προορίζεται αρχικά για την κινέζικη αγορά, όπου το downsizing είναι ακόμα άγνωστος όρος.
Όταν έρθει στην Ευρώπη, κάτι που είναι βέβαιο, θα έχει και μικρότερους κινητήρες, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.