Οι υπηρεσίες της γενικής διεύθυνσης συντάξεων του Δημοσίου αναβαθμίζονται και δίνουν τη δυνατότητα στους συνταξιούχους να επικοινωνούν με ειδικό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και να να στέλνουν e-mail για τη διευθέτηση εκκρεμοτήτων τους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, από την περασμένη Δευτέρα, ξεκίνησε πιλοτικά η λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου που «φιλοδοξεί να καλύψει στο μέτρο του εφικτού, λόγω της πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας των ζητημάτων, το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου».
Ο αριθμός στο νέο τηλεφωνικό κέντρο είναι 210-3329900 και λειτουργεί σε πενθήμερη βάση απο τις 7:30 το πρωί έως τις 3:30 το μεσημέρι. Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει να έχει διαθέσιμο, το σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ του.
Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων syntaxeis@glk.gr. Το σύστημα λειτουργεί, ήδη, εδώ και ένα μήνα και μέχρι στιγμής έχει δεχθεί 752 e-mail. Όπως επισημαίνεται απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλεφώνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.
Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11:30 - 14:30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.