Η Dacia είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς βρέθηκε από τα αζήτητα κυριολεκτικά στις πρώτες γραμμές μέσα σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Φυσικά οι άνθρωποι της Renault, στον όμιλο της οποίας ανήκει η ρουμάνικη εταιρεία, εκμεταλλεύθηκαν τη σύγχρονη οικονομική συγκυρία που απαιτούσε πιο προσιτά αυτοκίνητα, αλλά κι αυτό στα υπέρ τους πρέπει να προσμετρηθεί.
Ενδεικτική της επιτυχίας της Dacia είναι, πέρα από το ότι πολλοί άλλοι κατασκευαστές έσπευσαν να υιοθετήσουν την ιδέα της φτηνής μάρκας, η εμπορική πορεία του πιο ακριβού μοντέλου της, του SUV Duster. Το οποίο μέσα σε μόλις 4 χρόνια έφτασε το 1.000.000 πωλήσεις και είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες.
Ειδικά το τελευταίο δεν υπήρχε καν στη στρατόσφαιρα της φαντασίας των ανθρώπων της Dacia πριν από μια δεκαετία, πόσο μάλλον το να κατασκευάζεται κι αλλού, πέρα από τη Ρουμανία. Σήμερα το Duster φτιάχνεται και στη Βραζιλία, την Κολομβία, τη Ρωσία και την Ινδία, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι ανάλογα με την αγορά πωλείται είτε με τα σήματα της Renault, είτε με αυτά της Dacia.
Όσο για τις προβλέψεις για το 2014 αναφέρουν πως οι πωλήσεις του θα φτάσουν τις 380.000 μονάδες. Σε αυτό θα βοηθήσει βέβαια και η πρόσφατη ανανέωσή του.