Πως θα σας φαινόταν αν στο πίσω μέρος κάθε μεγάλου οχήματoς που κυκλοφορεί στους δρόμους της Ελλάδας έγραφε με μεγάλα γράμματα «Παρακαλώ κορνάρετε»; Παρόλο που λένε ότι στη χώρα μας το πιο μικρό χρονικό διάστημα είναι αυτό που μεσολαβεί από το άναμμα του πράσινου στο φανάρι μέχρι το άκουσμα της πρώτης κόρνας είναι βέβαιο ότι δεν θα σας άρεσε.
Δεν αρέσει ούτε στους Ινδούς που αυτή είναι η καθημερινότητά τους, καθώς δεν είναι ότι τα φορτηγά και λεωφορεία τους σε προτρέπουν να κορνάρεις με την επιγραφή Horn please είναι ότι η κόρνα ηχεί για να στρίψουν, για να παρκάρουν, για να ξεπαρκάρουν, για να χαιρετήσουν, για να προειδοποιήσουν... Μάλιστα στις σχολές οδηγών η κόρνα έχει αναχθεί στο ύψιστο μέσο αυτοπροστασίας των οδηγών, ενώ τα μοντέλα που έχουν κάτι σα μπουρού βαποριού έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα.
Με όλα αυτά ο θόρυβος στους ινδικούς δρόμους δεν αντέχεται, καθώς φτάνει κατά μέσο όρο τα 85 dB, επίπεδο που μπορεί να προκαλέσει και βλάβες στην ακοή, ενώ οι καμπάνιες και οι ενημερωτικές εκστρατείες είχαν το αποτέλεσμα που νομίζετε: κανένα απολύτως.
Έτσι οι Ινδοί σκέφτονται να εφαρμόσουν συστήματα ελέγχου, που θα βασίζονται είτε στο φιλότιμο –αν ο οδηγός ξεπερνά έναν αριθμό κορναρισμάτων θα ανάβει μια ενδεικτική λυχνία στο ταμπλό για να του το θυμίζει- είτε στην τιμωρία.
Για το τελευταίο η ιδέα είναι αν κάποιος δεν κάνει άλλη δουλειά από το να κορνάρει να ανάβουν μόνιμα τα αλάρμ, έτσι ώστε να τον εντοπίζουν οι τροχονόμοι κα να του επιβάλλουν πρόστιμο. Πάντως το πιο πιθανό είναι όλα τα αυτοκίνητα στην Ινδία να κυκλοφορούν και στο μέλλον κορνάροντας, απλά θα έχουν και αναμμένα μόνιμα τα αλάρμ τους...