Κατά καιρούς, στις αμέτρητες συζητήσεις- αψιμαχίες για το πώς θα πάει «αυτή η χώρα μπροστά», οι βασικότερες –μεταξύ άλλων- προτάσεις είναι δύο: ο τουρισμός και η πίστη στο «νέο αίμα». Πριν λίγες μέρες εμφανίστηκε στις σελίδες των New York Times η είδηση για το επιτυχημένο εγχείρημα τεσσάρων νέων ανθρώπων. Οι Athens Insiders ή αλλιώς η Ανθία Βλασσοπούλου, ο Αλέξης Φρυδάς, η Νάταλι Κόντου και η Δάφνη Τραγάκη ένωσαν τις ιδέες και δυνάμεις τους και έφτιαξαν μια τουριστική πρόταση που, αν και κυκλοφορεί πολύ στο εξωτερικό, έλειπε από την Ελλάδα.
Οι Athens Insiders, όπως σημειώνει το Popaganda.gr, προσφέρουν εξατομικευμένες διακοπές και τη δυνατότητα, σε όσους έρχονται στην Αθήνα, να δουν λίγο πιο «βαθιά» από όσα γράφουν οι τουριστικοί οδηγοί με τους ίδιους για παρέα. Toυς δείχνουν το... κρυφό του κρυφού, είτε μέσω των έτοιμων θεματικών τουρ, είτε μέσω εξατομικευμένων προγραμμάτων όπως για παράδειγμα shopping tour στο Κολωνάκι, γαστρονομικού ενδιαφέροντος βόλτες για να δοκιμάσουν παραδοσιακό καφέ και τυρόπιτες. Μάλιστα, παρέχουν ακόμη και σεφ που τους πηγαίνει στην κεντρική αγορά να ψωνίσουν κρέας ή ψάρι, να πιουν εκεί τον καφέ τους και μετά να μαγειρέψουν μαζί, σε κάποιο αθηναϊκό σπίτι ένα ελληνικό μενού που έχουν ήδη διαμορφώσει.
Δείτε πώς ακριβώς λειτουργεί (βήμα-βήμα) η εφαρμογή και τι λένε οι δημιουργοί για το εγχείρημά τους αυτό στο Popaganda.gr.