Για τις μάρκες υπερ-πολυτελείας η κατάσταση μέχρι τώρα είναι δεδομένη: φτιάχνουν λιμουζίνες και σπορ μοντέλα και that's it, μιας και αρκετές από αυτές είναι εγγλέζικες.
Οι πελάτες όμως και ειδικά αυτοί στις αναπτυσσόμενες χώρες που δεν έχουν αυτοκινητική κουλτούρα αλλά τους γυαλίζει κάθε τι μεγάλο –όσο πιο μεγάλο τόσο το καλύτερο- και ακριβό –επίσης όσο πιο ακριβό τόσο το καλύτερο- έχουν άλλη άποψη και θέλουν τζιπ.
Τζιπ θέλουν, τζιπ θα έχουν αφού πληρώνουν κι έτσι μετά το SUV της Bentley που θα προηγηθεί, ανάλογο μοντέλο ετοιμάζει και η Aston Martin. Η οποία ξεκίνησε πρώτη δειλά δειλά να διερευνά τις προθέσεις το 2009 με το πρωτότυπο Lagonda, το οποίο παρέμεινε σε αυτό το στάδιο λόγω έλλειψης πόρων.
Σήμερα κι από τη στιγμή που στη βρετανική εταιρεία εμπλέκεται και η Mercedes πόροι υπάρχουν, όπως υπάρχει και η βάση, η οποία δεν είναι άλλη από τη θηριώδη GL.