Εναν εντελώς διαφορετικό τρόπο να διαφημίσει τα προϊόντα της επέλεξε εταιρεία καλλυντικών. Στην καμπάνια της δεν πρωταγωνιστούν μοντέλα με φίνα πρόσωπα αλλά γυναίκες με δερματικές παθήσεις που χρησιμοποιούν το μέικ απ για να κρύψουν τα προβλήματά τους...
Στα δύο βίντεο της Dermablend, δύο γυναίκες με διαφορετικές δερματικές παθήσεις εξηγούν πώς χρησιμοποιούν το μέικ απ για να παρουσιάσουν τον εαυτό τους γνήσιο και όχι αισθανόμενες ότι κρύβουν κάτι.
Η Τσέρι Λίντσεϊ η οποία πάσχει από λεύκη εξηγεί στο βίντεο ότι το μέικ απ την κάνει να νιώθει λίγο πιο προσιτή, ενώ το μοντέλο Κασάνδρα Μπάνκσον εξομολογείται ότι με τη βοήθεια του μέικ απ απέφυγε σχόλια για την έντονη ακμή της όπως... «τέρας της φύσης» και «εξορκιστής».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο