Οι αλλεπάλληλες πυρκαγιές στο Tesla Model S, που με βάση τα αποτελέσματα δοκιμών ανάλογων αυτών του EuroNCAP θεωρείται γενικά απόλυτα ασφαλές, δεν έκαναν καλό ούτε στο μοντέλο ούτε στην εταιρεία κι έτσι η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να αντιδράσει.
Προκειμένου λοιπόν οι μπαταρίες, που αποδείχθηκαν το πλέον τρωτό σημείο του, να προστατεύονται ακόμα καλύτερα από τυχόν αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα, το δάπεδο του Model S απέκτησε ένα καινούργιο κάλυμμα για το κάτω μέρος του, το οποίο αποτελείται από δύο στρώσεις αλουμινίου και μια ανθρακονήματος.Το συγκεκριμένο υλικό χρησιμοποιείται στη διαστημική τεχνολογία καθώς και σε στρατιωτικές εφαρμογές, ενώ έχει αποδείξει την αντοχή του σε περισσότερες από 152 δοκιμές με αντικείμενα διαφόρων μεγεθών και υλικών. Επιπρόσθετα έγιναν και επεμβάσεις στο λογισμικό προκειμένου στις μεγάλες ταχύτητες να αυξηθεί η απόσταση του μεγάλου Tesla από το έδαφος.