Η αναποτελεσματική παρακολούθηση του ίχνους του μοιραίου Boeing της Malaysia Airlines φαίνεται πως θα δρομολογήσει σημαντικές αλλαγές στα συστήματα παρακολούθησης πτήσεων ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια επιβαινόντων και αεροσκαφών.
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) ζήτησε σήμερα αλλαγές στα συστήματα παρακολούθησης πτήσεων ώστε το περιστατικό της πτήσης MH370 να είναι και το τελευταίο.
«Σε έναν κόσμο που η κάθε μας κίνηση φαίνεται ότι εντοπίζεται, είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι ένα αεροπλάνο μπορεί απλά να εξαφανιστεί και ότι ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης (το αποκαλούμενο "μαύρο κουτί") και ο καταγραφέας των συνομιλιών στο πιλοτήριο CVR (Cockpit Voice Recorder) είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ Τόνι Τάιλερ κατά την έναρξη διάσκεψης για την πολιτική αεροπορία στην Κουάλα Λουμπούρ.
Η ΙΑΤΑ θα συγκροτήσει την επόμενη εβδομάδα μία διεθνή ομάδα κρούσης, μαζί με τη Διεθνή Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) του ΟΗΕ, "για να εξετάσει όλες τις διαθέσιμες επιλογές για την παρακολούθηση των εμπορικών αεροσκαφών λαμβανομένων υπόψη των παραμέτρων για την εφαρμογή, την επένδυση, τον χρόνο και την πολυπλοκότητα που απαιτεί η επίτευξη αυτού του στόχου", τόνισε ο Τάιλερ.