Εξω από κάθε λογική είναι πλέον οι καθημερινές πληροφορίες που έρχονται για τη συντριβή του μοιραίου Boeing, καθώς η Αυστραλιανή Αρχή για τη Θαλάσσια Ασφάλεια ανακοίνωσε πως υπάρχουν νέα δεδομένα. Βάσει αυτών: το αεροπλάνο ταξίδευε πολύ πιο γρήγορα από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί με αποτέλεσμα να καταναλώσει πιο γρήγορα τα καύσιμα και συνεπώς, δεν κατάφερε να φτάσει τόσο μακριά στον Ινδικό Ωκεανό, προτού ξεμείνει και τελικά συντριβεί.
Ουσιαστικά, όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων από τα ραντάρ, σχετικά με την πορεία του αεροσκάφους από τη θάλασσα της Νότιας Κίνας ως τα Στενά της Μάλακα, λίγο πριν χαθεί η επικοινωνία με το Boeing, το αεροπλάνο ταξίδευε πολύ πιο γρήγορα από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί. Κατά συνέπεια, λοιπόν, το μοιραίο Boeing της Malaysia Airlines έπεσε σε άλλο σημείο από εκείνο όπου διεξάγονται οι έρευνες εντοπισμού του, άρα πλέον είναι και πολύ πιθανό όλα τα αντικέιμενα που είδαν οι δορυφόροι να μην ανήκουν στο αεροσκάφος.
Ετσι λοιπόν οι σημερινές έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους μετατοπίστηκαν σε μια περιοχή 1.100 χιλιόμετρα βόρειοανατολικά. Η Αυστραλιανή Υπηρεσία Ασφάλειας Θαλάσσιων Μεταφορών πιστεύει ότι αυτή είναι η πιο «αξιόπιστη» πληροφορία, σχετικά με το πού βρίσκονται τα συντρίμμια. Η νέα περιοχή στην οποία επικεντρώνονται πια οι έρευνες είναι 319 τετραγωνικά χιλιόμετρα και 1.850 χιλιόμετρα δυτικά του Περθ της Αυστραλίας.
Στις έρευνες συμμετέχουν γενικά σήμερα δέκα αεροσκάφη από την Αυστραλία, την Κίνα, τις ΗΠΑ, τη Δημοκρατία της Κορέας και τη Νέα Ζηλανδία, καθώς και πέντε πλοία.