Μέχρι πριν από λίγες ημέρες, ήταν απλά μια συνηθισμένη νεαρή γυναίκα από την πόλη της Καταλονίας Mataró. Κατά το παρελθόν υπήρξε μια φιλόδοξη επαγγελματίας χορεύτρια, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει προσπαθήσει να ανοίξει το δρόμο της προς μια καριέρα στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.
Η 24χρονη Κλιό Αλμάνσα κηρύχθηκε την περασμένη εβδομάδα το πρόσωπο του ισπανικού Facebook, από τα δεκάδες μηνύματα συμπαράστασης έπειτα από τη συνέντευξή της στην εφημερίδα «El Mundo». Εκεί η νεαρή Ισπανίδα αποκάλυψε τα όσα βασανιστικά πέρασε κατά τη διάρκεια ενός διαγωνισμού πρόσληψης πωλητών, σε επιχείρηση εμπορίας ηλεκτρικών ειδών.
«Υπήρχαν περίπου 40-50 υποψήφιοι γι' αυτή τη θέση» ανέφερε η ίδια η οποία είναι άνεργη για τουλάχιστον ενάμιση χρόνο. Οπως αναφέρει η ίδια, υποβλήθηκε, μαζί με τους λοιπούς υποψήφιους σε δοκιμασίες υπό τον ήχο δυνατής μουσικής, προκειμένου «να ανέβει η αδρεναλίνη», όπως τους είπαν.
Ακολούθως, τους έβαλαν, σύμφωνα με το thelocal.es, να παίξουν μουσικές καρέκλες όπου όποιος έμενε όρθιος θα αποχωρούσε. Στη συνέχεια τους πέταξαν στον αέρα ένα χαρτονόμισμα των 50 ευρώ λέγοντάς τους πως θα είναι προκαταβολή του μισθού για όποιον το έπιανε πρώτος.
Η 24χρονη, όπως αναφέρει, είδε τον εαυτό της να ποδοπατιέται με αποτέλεσμα να βρεθεί στο νοσοκομείο με μώλωπες στα χέρια, τα πόδια και το πρόσωπο, ενώ είχε σοβαρό τραύμα στη σπονδυλική στήλη. Πλέον, έχει κινηθεί νομικά κατά της εταιρείας μιας και όπως δηλώνει, νιώθει «ταπεινωμένη, κακοποιημένη και αποκαρδιωμένη» γιατί όπως εξηγεί «με ώθησαν να κάνω απαράδεκτα πράγματα που ποτέ δεν θα είχα κάνει αν δεν είχα τόση ανάγκη για δουλειά».
Aπό την εποχή που διαφήμιζε τζην: