Ο συρμός του μετρό στη Στοκχόλμη της Σουηδία πλησιάζει την αποβάθρα. Αλλη μια τυπική αποβίβαση; Ισως. Οταν όμως οι επιβάτες βγαίνουν από το τρένο και κατευθύνονται προς την έξοδο, έρχονται αντιμέτωποι με μια απρόσμενη έκπληξη.
Αντιλαμβάνονται ότι το μοντέλο της διαφήμισης δεν είναι απλά μια στατική αφίσα, αλλά ζωντανεύει παίζοντας με τα λαμπερά μαλλιά της κάθε φορά που ο αέρας που αφήνει πίσω του ο συρμός της τα ανακατεύει. Πρόκειται για οθόνες ψηφιακής διαφήμισης που έχουν εξοπλιστεί με ειδικούς αισθητήρες που «ζωντανεύουν» τα μοντέλα.
Το πρωτότυπο πρότζεκτ στήθηκε από την διαφημιστική Akestam Holst για τα προϊόντα Apolosophy της Apotek Hjärtat.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο