Οι Ιταλοί της Alfa Romeo δεν είχαν κρύψει ποτές πως στα πλάνα τους περιλαμβάνεται και μια ανοιχτή έκδοση της 4C. Έτσι λοιπόν την παρουσίασαν στην έκθεση της Γενεύης, ισχυριζόμενοι μάλιστα πως είναι πρωτότυπο, αν και οι διαφορές σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, όποτε κι αν παρουσιαστεί, θα πρέπει να είναι απειρο-ελάχιστες.
Το σημαντικό πάντως είναι πως η Alfa 4C έχασε την οροφή αλλά δεν πήρε κιλά, μένοντας συνολικά κάτω από τα 1.000. Σε αυτό βέβαια συμβάλλουν, πέρα από όλα τα άλλα και το πλαίσιο από ανθρακονήματα του παρμπρίζ και το ρολ-μπαρ από το ίδιο υλικό.
Ο τετρακύλινδρος turbo των 1.750 κυβικών και των 240 ίππων, συνδυάζεται για την περίπτωση με μια πολλαπλή εξαγωγής από τιτάνιο και απολήξεις από ανθρακόνημα, που έχει σχεδιαστεί από την Akrapovic, εταιρεία που ειδικεύεται στις εξατμίσεις μοτοσικλετών, ακόμα και για τα Superbikes. Παράλληλα ένα άλλο γνώρισμα της Alfa Romeo 4C Spider είναι και οι ζάντες διαφορετικής διαμέτρου, με τις μπροστά να είναι 18 ιντσών και τις πίσω 19.