CINETROLL: Στη «μέση» οι πρώτες κριτικές για τους νέους «300» και μια σκηνή σεξ που «καίει» την οθόνη [βίντεο] - iefimerida.gr

CINETROLL: Στη «μέση» οι πρώτες κριτικές για τους νέους «300» και μια σκηνή σεξ που «καίει» την οθόνη [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο ΤΑΖ χαζεύει αρχαιοελληνικούς κοιλιακούς φέτες, την Εύα Γκριν να προκαλεί θερμά καιρικά φαινόμενα και διαβάζει τις πρώτες κριτικές για την ταινία-φαινόμενο, που ξεκινάει να προβάλλεται αύριο

Δέκα χρόνια μετά την αρχαιοελληνική σφαγή με Σπαρτιάτες ντυμένους (ή μάλλον γδυμένους) σαν go go boys από gay bar, η ομάδα επιστρέφει. Λογικό, αν σκεφτείς το ότι η πρωτότυπη ταινία όχι μόνο κέρδισε οπτικά τις εντυπώσεις, αλλά και τα ταμεία με την ιδιαίτερη κομιξάδικη οπτική της, που άλλαξε τους όρους κινηματογράφησης των ανάλογων επικών ταινιών. Χωρίς κανείς να ξεχνάει το τεράστιο debate που δημιουργήθηκε γύρω από την, για πολλούς, κρυπτοφασίζουσα ιδεολογία, τόσο του σκηνοθέτη Ζακ Σνάιντερ, όσο και του δημιουργού του κόμικ στο οποίο βασίστηκε η ταινία, Φρανκ Μίλερ.

Για να βάλουμε, όμως, τα πράγματα στη σωστή τους θέση, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι οι «300» ουδέποτε είχαν τη φιλοδοξία μιας ιστορικής αναπαράστασης. Ένα κινηματογραφημένο κόμικ ιστορικής φαντασίας και εντυπωσιακής οπτικής εξτραβαγκάντσας ήταν, που αφ' ενός εξερεύνησε νέους τεχνικούς δρόμους, αφ' ετέρου απευθυνόταν -κατά κύριο λόγο- στο κοινό των multiplex, το οποίο και φυσικά ενθουσίασε κάνοντας 450 εκ. δολάρια εισπράξεις παγκοσμίως, ασχέτως αν στην Ελλάδα αντιμετωπίστηκε ως εθνικό ζήτημα.

Ήταν απλά θέμα χρόνου, λοιπόν, το εγχείρημα να επαναληφθεί μολονότι υπήρχε ένα σημαντικό πρόβλημα. Πώς να συνεχίσεις μια ιστορία, της οποίας ο βασικός της ήρωας και όλοι οι συμπολεμιστές του, στο τέλος καταλήγουν νεκροί; Tην απάντηση έδωσε με χρονοκαθυστέρηση, ο ίδιος ο δημιουργός του πρωτότυπου κόμικ μέσα από την -ακόμα ανέκδοτη- δουλειά του "Χerxes". Tην εξιστόρηση γεγονότων που συνέβησαν πριν, αλλά και ταυτόχρονα με τη Μάχη των Θερμοπυλών και πάντα σε σχέση με την περσική εισβολή στην Ελλάδα, όπως το παρελθόν του Ξέρξη, τη Μάχη του Αρτεμισίου, τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας και τη Μάχη του Μαραθώνα. Με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά, φυσικά τον Ξέρξη, τον Θεμιστοκλή με τα χαρακτηριστικά του Σάλιβαν Στάπλετον σε ρόλο "Τζέραλντ Μπάτλερ", αλλά και την εντυπωσιακή Εύα Γκριν στο ρόλο της αιμοδιψούς πολεμίστριας Αρτεμισίας, που από τις πρώτες κριτικές φαίνεται να κλέβει τις εντυπώσεις αφού όπως λένε «απλά ροκάρει». Mε μια ερωτική της σκηνή που όπως γράφει το Screen Crush «συγκρίνεται μόνο με τις ''9 1/2 Εβδομάδες'' ή, ακόμα περισσότερο, με τον παροξυσμό του οργασμού στην πισίνα από το ''Showgirls'' και σίγουρα συγκαταλέγεται στις πιο ''καυτές'' της χρονιάς».

Δυστυχώς, οι κριτικοί δεν φάνηκαν τόσο ευγενικοί με τον καινούργιο πρωταγωνιστή Σάλιβαν Στάπλετον, ούτε με το σενάριο. Και μολονότι όλοι συμφωνούν για το εντυπωσιακό 3D και την -όπως και στην προηγούμενη ταινία- bigger than life αιματοχυσία και το οπτικό στιλιζάρισμα, αυτά αποδίδονται περισότερο στη «γραμμή» του απλά παραγωγού αυτή τη φορά Ζακ Σνάιντερ, παρά στην ευρηματικότητα του νέου σκηνοθέτη Νόαμ Μουρό.

«Απλοί θνητοί από τη Σπάρτη ως την Αθήνα κι από τη Μινεάπολη ως το Μουμπάι παρακολουθήστε την μεγαλοπρεπή Εύα Γκριν κι αρχίστε να τρέμετε» - Village Voice

«Μολονότι το αστέρι του Τζέραλντ Μπάτλερ έχει σημαντικά ξεθωριάσει με τις 17 μέτριες ταινίες που γύρισε μετά τους πρώτους '300' πρέπει να παραδεχτούμε ότι λείπει από αυτήν εδώ την ταινία» - Hollywood Reporter

«Είναι σφαγή και σάρκα αυτό που θα πάει το κοινό να δει στην ταινία κι αυτό είναι που ο καινούργιος σκηνοθέτης παραδίδει με αστραφτερό οπτικά τόνο και μικρά διαλείμματα αφήγησης μιας ιστορίας» - Time Out

«Aπό την ''Άνοδο της Αυτοκρατορίας'' λείπει η επιδέξια αποδόμηση της καρτουνίστικης αγιογραφίας που είχε ο Σνάιντερ στην προηγούμενη ταινία, υπονομεύοντας την ένδοξη, ρωμαλαία κινηματογραφική ''απόδραση'' μιας φουλ στην τεστοστερόνη ιστορικής αναπαράστασης με μια αδύναμη αφήγηση που δεν καταφέρνει να σε ξεσηκώσει» - The Wrap

«H ταινία προωθεί μια ιδιαίτερη φετιχιστική μορφή ανδρικής ηρωικής λατρείας που δεν υπηρετεί όμως κάτι περισσότερο από την αποθέωση μιας συνεχούς βίας» - Screen International

«Ένα ακραία ψυχαγωγικό 'χασιμο' χρόνου που μπορεί να του λείπει η μυθική διάσταση που έκανε τους '300' κλασσικούς αλλά παρ' όλα αυτά λειτουργεί ιδιαίτερα καλά στο δικό του πεδίο» - Variety

*Η ταινία κυκλοφορεί στις αίθουσες από την Πέμπτη 6 Μαρτίου.

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana . Kάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του facebook www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ