Αφού φόρτωσαν τους πολίτες με ένα κάρο φόρους, τώρα ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων και προϊστάμενος των Εφοριών όλης της χώρας, Χάρης Θεοχάρης, προσπαθεί να αντιμετωπίσει την... οργή των φορολογουμένων με τετραώρα σεμινάρια των εφοριακών, για το πώς θα αντιμετωπίζουν τον θυμό τους και την αγανάκτισή τους, που εκφράζεται με κάθε τρόπο.
Οι υπάλληλοι των ΔΟΥ όλης της χώρας έχουν, ήδη, αρχίσει να κάθονται στα θρανία από τις 25 Φεβρουαρίου προκειμένουν να μάθουν να διαχειρίζονται την αγανάκτιση και τις εκρήξεις οργής των φορολογουμένων. Στα μαθήματα, τα οποία θα ολοκληρωθούν στις 14 Μαρτίου, δίνονται οδηγίες στους εφοριακούς, για το πώς θα γλιτώσουν από τις φωνές, ακόμη και τη χειροδικία που μπορεί να παραμονεύει σε κάθε επαφή τους με φορολογούμενους πολίτες, αυτές τις δύσκολες εποχές.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο που απέστειλε αρμοδίως ο κ. Θεοχάρης, τα σεμινάρια θα διενεργούνται κατά τις απογευματινές ώρες σε όλες τις εφορίες και τη διαδικασία «εκμάθησης καλής συμπεριφοράς» αναλαμβάνουν οι οικονομικοί επιθεωρητές που εποπτεύουν τις αντίστοιχες ΔΟΥ, οι οποίοι συμβουλεύουν τους υπαλλήλους να είναι ευγενικοί, μειλίχιοι, υπομονετικοί και αρκούντως επεξηγηματικοί όταν συνομιλούν με τους φορολογουμένους.
Επίσης, θα πρέπει να ενημερώνουν με κάθε λεπτομέρεια για την υπόθεση που χειρίζονται και να δείχνουν κατανόηση, να αντιλαμβάνονται ότι έχουν να κάνουν με απελπισμένους ανθρώπους που συχνά βρίσκονται στα όριά τους και να φροντίζουν να εξαντλούν τα περιθώρια επιείκειας που έχει κάθε υπάλληλος της ΔΟΥ ανάλογα με τη θέση και τις αρμοδιότητές του, αλλά και να εκτιμούν γρήγορα πού μπορεί να οδηγήσει μια ανεξέλεγκτη κατάσταση και να λαμβάνουν τα μέτρα τους απευθυνόμενοι είτε σε συναδέλφους και προϊσταμένους, είτε ακόμη και στην Αστυνομία