Μέχρι τώρα η έκδοση Sportback, η στέισον δηλαδή, της Jaguar XF ήταν διαθέσιμη μόνο με κινητήρες πετρελαίου. Από εδώ και στο εξής θα κινείται και από έναν V8 βενζίνης με 5.000 κυβικά και μηχανικό υπερ-συμπιεστή, ο οποίος φτάνει τα 542 άλογα. Δικαιολογώντας έτσι και την επωνυμία XFR-S, ενδεικτική για τις πιο σπορ των Jaguar, ενώ η διαθέσιμη ροπή φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
Φυσικά με τόσα άλογα ούτε η τελική των 300 χλμ./ ώρα αλλά ούτε και το 0-100 σε 4,8 δεύτερα εκπλήσσουν, ενώ κατά τα άλλα υπάρχουν σπορ ανάρτηση, τεράστια δισκόφρενα και εξίσου μεγάλοι τροχοί, με ζάντες 20 ιντσών. Η νέα Jaguar XFR-S Sportbrake θα παρουσιαστεί μεν στην έκθεση της Γενεύης αλλά διαθέσιμη θα είναι από το καλοκαίρι, σε τιμές που στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης θα ξεπερνούν τις 110.000 ευρώ.