Εναν από τους πλέον δημοφιλής προορισμούς των νεόνυμφων αποδείχτηκε η Ελλάδα, αφού κατέκτησε τη δεύτερη θέση παγκόσμιου προορισμού, για ζευγάρια που θέλουν να πραγματοποιήσουν το μήνα του μέλιτος, το 2014.
Σε σχετική έρευνα που πραγματοποίησε το www.agoda.com, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες on-line πλατφόρμες ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, συμμετείχαν 15.000 άτομα επιλέγοντας ανάμεσα σε 20 διαθέσιμες επιλογές.
Οπως αναφέρει το hotelandtourismnews.gr, τα ελληνικά νησιά ψηφίσθηκαν ως η δεύτερη καλύτερη επιλογή για την πραγματοποίηση του μήνα του μέλιτος με ποσοστό 7,8%.
Την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη κατέκτησαν οι Μαλδίβες με ποσοστό 20,3%. Μετά τα ελληνικά νησιά ακολούθησαν με ποσοστό 7,6% το Παρίσι, με 7,1% το Μπαλί, με 6,6% η Χαβάη, με 6,5% η Ιταλία, με 5,7% τα νησιά της Καραϊβικής, με 5,6% η Ταϊτή, με 5,2% η Νέα Ζηλανδία, με 3,8% η Κωνσταντινούπολη, με 3,5% το Πουκέτ, με 3,4% η Αυστραλία, με 2,8% η Πράγα, με 2,7% το Λας Βέγκας, με 2,5% η Νέα Υόρκη, με 2,5% η Ισπανία, με 2,4% το Κανκούν, με 2,2% το Ρίο ντε Τζανέιρο, με 1% η Κροατία και με 0,9% το Μόντρεαλ.
Η εταιρεία της Ιστοσελίδας www.agoda.com ιδρύθηκε το 2005 και το 2007 εξαγοράστηκε από τον Τουριστικό Όμιλο Priceline που είναι εισηγμένος στον Nasdaq στις ΗΠΑ και αποτελεί μέρος του S & P 500. Απασχολεί περισσότερους από 1.300 επαγγελματίες του τουρισμού, που εκπροσωπούν περισσότερες από 20 χώρες.