Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα από πηγές πέρα των εισιτηριών η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (της εταιρείας που διαχειρίζεται το Μετρό, το Τραμ και τον Ηλεκτρικό) το επόμενο διάστημα αναμένεται να προωθήσει μια πρακτική πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα: Το branding των σταθμών. Με απλά λόγια: όποια εταιρεία κάνει μια ενδιαφέρουσα χρηματική πρόταση, θα δίνει το όνομά της στο σταθμό!
Σύμφωνα με το Euro2day.gr, πρόθεση της ΣΤΑΣΥ είναι ο διαγωνισμός να γίνει εντός του πρώτου τριμήνου του έτους και για αυτό αναμένεται το επόμενο διάστημα να γίνουν γνωστές και οι λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα γίνεται αυτή η διαδικασία.
Παράλληλα η εταιρεία ετοιμάζει και άλλες δράσεις, όπως διαγωνισμό για εκχώρηση για διαφήμιση όλα τα οχήματα του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού, αλλά και ενοικίαση των πάνελ που βρίσκονται στους σταθμούς.
Φωτογραφία: Fosphtos