Προφυλακιστέος κρίθηκε με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα ο Γιώργος Σπανός για την υπόθεση με το λαθρεμπόριο καυσίμων. Στο άκουσμα της απόφασης συγγενείς κατηγορούμενων, εργαζόμενοι της ΕΤΕΚΑ και οπαδοί του Ατρομήτου που είχαν συγκεντρωθεί έξω απο την Εισαγγελία Πειραιά, αντέδρασαν με οργή. Δημιουργήθηκε ένταση με αποτέλεσμα να υπάρξει επέμβαση ανδρών των ΜΑΤ, ενώ ομάδα αγνώστων προπηλάκισε μέλη τηλεοπτικών συνεργείων τα οποία για να γλιτώσουν, κατέφυγαν στο κτήριο της Εισαγγελίας.
Το δρόμο για τη φυλακή παίρνουν επίσης ο υπεύθυνος εγκαταστάσεων της εταιρείας ΕΤΕΚΑ, ένας τελωνειακός υπάλληλος και ένας μηχανικός πλοίου.
Ελεύθερη με εγγύηση 20.000 ευρώ και τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της παρουσίας σε αστυνομικό τμήμα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αφέθηκε η συνιδιοκτήτρια του πρατηρίου υγρών καυσίμων.
Την Κυριακή απολογείται ο συνδικαλιστής και τμηματάρχης της διεύθυνσης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ, ενώ την ίδια μέρα αναμένεται να απολογηθούν ακόμα έξι άτομα, οδηγοί βυτιοφόρων, από τους συνολικά 15 εμπλεκόμενους.
Ο πρόεδρος της ΕΤΕΚΑ Γιώργος Σπανός, σύμφωνα με τους συνηγόρους του, απάντησε σε περισσότερες από 50 ερωτήσεις, ενώ προσκόμισε σχετικά έγγραφα που, όπως υποστηρίζουν οι δικηγόροι, καταρρίπτουν όλες τις κατηγορίες εναντίον του.
Στην δική του κατάθεσή του ο τελωνειακός φέρεται να είπε τα εξής σύμφωνα με τον συνήγορό του: «Αντιμετωπίζω βιοποριστικό πρόβλημα. Τα χέρια μου δεν τα έχω "λερώσει" ποτέ. Αν υπάρχει ένας άνθρωπος που να λέει ότι μου έχει δώσει ένα ευρώ, είμαι έτοιμος να υποστώ όλες τις συνέπειες του νόμου. Ανοίξτε όλους τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς».
Ο συνήγορος της εταιρείας ΕΤΕΚΑ, σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, τόνισε ότι από τη μέχρι στιγμής πορεία της ανάκρισης, αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει ούτε διακίνηση "μαύρου" χρήματος ούτε εγκληματική οργάνωση.
Υποστήριξε ότι στο διαβιβαστικό της Ασφάλειας αναφερόταν απώλεια δασμών ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο ανακριτής περιόρισε το ποσό σήμερα στα 600.000 ευρώ.
Σε μια συνομιλία επίσης, όπως επεσήμανε, φαίνεται να υπάρχει ακύρωση παραγγελίας για παράδοση καυσίμου λόγω ελέγχου, ωστόσο έχουν κατατεθεί σχετικά έγγραφα στον ανακριτή που αποδεικνύουν ότι τη συγκεκριμένη ημέρα έγινε κανονικά η παράδοση του καυσίμου.