Η ώρα της χαλάρωσης έχει φθάσει. Το κουμπί της τηλεόρασης πατιέται από γυναικείο χέρι και κάνει ζάπινγκ στο κανάλι όπου προβάλλεται η αγαπημένη σειρά, η οποία κάνει θραύση στον γυναικείο, συνήθως, πληθυσμό. Είναι η ώρα της σαπουνόπερας. Εχετε σκεφθεί πώς προέκυψε ο όρος «σαπουνόπερα»; Τη φράση που χρησιμοποιούμε σχεδόν καθημερινά για να χαρακτηρίσουμε τις σειρές κοινωνικού περιεχομένου. Ολα ξεκίνησαν το 1920, μία εποχή όπου το ραδιόφωνο είχε τον πρώτο λόγο στα σπίτια της Αμερικής. Οι γυναίκες, παρατούσαν για λίγο τις δουλειές του σπιτιού, προκειμένου πατούσαν το μαγικό κουμπί και να ακούσουν τις αγαπημένες τους σειρές, οι οποίες έκαναν θραύση την εποχή εκείνη. Η μεγάλη ακροαματικότητα από τις γυναίκες «γέννησαν» μία ιδέα στους ιδιοκτήτες των ραδιοφωνικών σταθμών. Για να αυξήσουν τα κέρδη τους κατά τη διάρκεια των σειρών διέκοπταν το πρόγραμμα για να βάλουν διαφημίσεις, οι οποίες απευθύνονταν μόνο στις γυναίκες.Οι πρώτες εταιρείες που διαφημίστηκαν, ήταν παραγωγής σαπουνιών, ενώ αργότερα ακολούθησαν και άλλα προϊόντα που συνδυάστηκαν με τη ζωή των γυναικών.
Ετσι, όσο οι γυναίκες παρακολουθούσαν καθηλωμένος δίπλα από το ραδιόφωνο τις αγαπημένες τους σειρές, τόσο οι ιδιοκτήτες των διαφημιζόμενων εταιρειών έβλεπαν τα κέρδη τους να αυξάνονται, οπότε και έγιναν οι κύριοι χορηγοί όλων των ραδιοφωνικών σειρών που απευθυνόταν στον γυναικείο πληθυσμό.
Με τον καιρό, οι ίδιοι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί ονόμασαν τις σειρές αυτές «σαπουνόπερες», εξαιτίας των προϊόντων που διαφημιζόταν κατά τη διάρκειά τους.