Η κίνηση που αναμενόταν εδώ και αρκετό καιρό τελικά έγινε: η κινέζικη Dongfeng μπήκε στην PSA (Peugeot, Citroen) που ταλανίζεται από αρκετά οικονομικά προβλήματα, αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο σε σχέση με αυτόν που ήθελε.
Κι αυτό γιατί η ακόμα πιο μεγάλη συμμετοχή της περιορίσθηκε χάρη στην επέμβαση της γαλλικής κυβέρνησης, που προφανώς και δεν επιθυμούσε η 2η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία να περάσει υπό τον έλεγχο των Κινέζων.
Έτσι το γαλλικό κράτος και η Dongfeng Motor θα επενδύσουν από 800 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να τονωθεί η ρευστότητα της PSA, ενώ και οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει μετά την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου να κατέχουν από 14% των μετοχών. Στο ίδιο ποσοστό θα διαμορφωθεί και η συμμετοχή της οικογένειας Peugeot –από 25,4 που είναι τώρα.
Ο βασικός λόγος για τη δυσχερή θέση της PSA είναι η κρίση στην Ευρώπη και οι μειωμένη ζήτηση καινούργιων αυτοκινήτων, ενώ η κατάσταση δεν βελτιώθηκε ούτε με την αύξηση κατά 26% των πωλήσεων στην Κίνα.