Ενα έργο πνοής στον δημόσιο χώρο, που αγκαλιάστηκε από τους πολίτες και στοίχισε 32 εκατομμύρια ευρώ, η Νέα Παραλία στη Θεσσαλονίκη, γίνεται έρμαιο στα χέρια ανεγκέφαλων, αστικά άξεστων ατόμων, που επιμένουν σε άναρχα γκράφιτι στην περιοχή. Χωρίς λογική, αισθητική, σχέδιο, σεβασμό στον χώρο, εμφανίζονται πάνω σε μαρμαρινές επενδυσεις, διακοσμητικά στοιχεία, καθιστικά, τοίχους.
Την αποκάλυψη κάνει σήμερα ο Δημήτρης Ρηγόπουλος, με εκτενές ρεπορτάζ στην Καθημερινή, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Τα νέα, καλαίσθητα αναψυκτήρια που βρίσκονται κατά μήκος της Νέας Παραλίας παρουσιάζουν σήμερα τη μεγαλύτερη επιβάρυνση από γκράφιτι κ.λπ. Μάλλον γιατί τα 7 από τα 8 δεν λειτούργησαν ποτέ. Ο λόγος που επικαλείται η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου στην οποία ανήκει η έκταση, προκειμένου να μην προχωρήσει η εκμίσθωσή τους, είναι ο κίνδυνος «εμπορευματοποίησης» της παραλίας!».
Στην Καθημερινή και τον Δημήτρη Ρηγόπουλο μίλησε ο αντιδήμαρχος Αστικού Περιβάλλοντος. Ανδρέας Κουράκης, λέγοντας ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει ήδη αναπτύξει δράση, τα αποτελέσματα της οποίας θα αποδώσουν καρπούς μέσα στους επόμενους μήνες. «Δημιουργήσαμε μια νέα, ειδική οργανική μονάδα στη Διεύθυνση Κατασκευών, που θα απασχοληθεί αποκλειστικά με τη συντήρηση και τη φύλαξη τριών συγκεκριμένων έργων: της Νέας Παραλίας, του Δημαρχιακού Μεγάρου και του Πολιτιστικού Κέντρου Τούμπας». Η μονάδα έχει στελεχωθεί, αλλά δεν διαθέτει πόρους. «Αυτούς θα τους αναζητήσουμε μέσα από τη λειτουργία ενός ορισμένου αριθμού αναψυκτηρίων αφού πείσουμε την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου ότι έτσι δεν εμπορευματοποιείται η περιοχή αλλά γίνεται πιο λειτουργική και αποδίδει πολύτιμους πόρους που θα την καταστήσουν βιώσιμη».