Το 107, το ένα από τα τρίδυμα μίνι –τα άλλα δύο είναι το Toyota Aygo και το Citroen C1- θα παραδώσει τη σκυτάλη στο ολοκαίνουργιο 108, που θα παρουσιαστεί επίσημα, σίγουρα μαζί με το Aygo και ενδεχόμενα και με το C1, σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης.
Το 108 μπορεί να μην διαφοροποιείται σημαντικά από πλευράς διαστάσεων σε σχέση με τον προκάτοχό του –είναι μόλις 4 εκατοστά πιο μεγάλο, φτάνοντας συνολικά τα 3,48 μέτρα- δείχνει όμως, υιοθετώντας τη νέα μάσκα των Peugeot, πιο σύγχρονο και πιο κατασταλαγμένο. Σημαντικό είναι ότι θα διαθέτει πολλά στοιχεία προσωποποίησης, θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο με 3 ή με 5 πόρτες, ενώ το πορτμπαγκάζ του θα κυμαίνεται, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, από τα 196 έως τα 750 λίτρα.
Στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων εκτός από ένα στρογγυλό όργανο θα διαθέτει και μια οθόνη ενδείξεων, ενώ μια μεγαλύτερη οθόνη (αφής, 7 ιντσών) θα υπάρχει στην κονσόλα. Από πλευράς εξοπλισμού στάνταρ θα είναι οι 6 αερόσακοι και το ESP, μαζί με ένα σύστημα πέδησης ανάγκης. Η κορυφαία έκδοση Top μεταξύ άλλων θα διαθέτει και μαλακή αναδιπλούμενη οροφή.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το νέο Peugeot 108 θα είναι δύο τρικύλινδροι με 1.000 κι 1.200 κυβικά –γνωστοί από το 208- με 68 και 82 ίππου αντίστοιχα, που θα είναι και ιδιαίτερα οικονομικοί.