Μπορεί τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη των πολιτών προς την εφορία να σημείωσαν την περασμένη χρονιά εκρηκτική άνοδο κατά 7,7 δισ. ευρώ (από 56,1 δισ. ευρώ το 2012 σε 63,8 δισ. ευρώ το 2013), μία νέα υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων ωστόσο, έχει να επιδείξει σημαντικά εισπρακτικά αποτελέσματα.
Πρόκειται για το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΠΣ που «ενημερώνει» όσους χρωστούν στην εφορία. «Σας καλώ από το υπουργείο Οικονομικών. Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι έχετε μια ληξιπρόθεσμη οφειλή προς της εφορία την οποία θα πρέπει είτε να εξοφλήσετε είτε να ρυθμίσετε», είναι το συνηθέστερο μήνυμα από τους υπαλλήλους του call center προς τους οφειλέτες.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΥΠΟΙΚ, μόνο το 2013 έγιναν συνολικά 25.786 τηλεφωνικές κλήσεις σε φορολογούμενους με ληξιπρόθεσμες οφειλές, ενώ απεστάλησαν και 786.252 e-mail.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του υπουργείου, οι περισσότεροι από τους οφειλέτες ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση και τελικά εισπράχθηκαν 249,2 εκατομμύρια ευρώ.