Η ιδέα να δημιουργηθεί ένα αδιάβροχο mp3 υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Πολλοί άνθρωποι έχουν νιώσει την επιθυμία να ακούσουν μουσική την ώρα που κολυμπάνε, ενώ ειδικά όσοι ασχολούνται συστηματικά με τη κολύμβηση και περνούν αρκετό χρόνο στις πισίνες ανυπομονούσαν σαν τρελοί για τον ερχομό του αδιάβροχου mp3.
Η Sony μπορεί να μην πρωτοτύπησε στη δημιουργία του πρώτου mp3 που θα μπορεί να λειτουργεί εντός και εκτός νερού, καθώς προηγήθηκαν αρκετές συσκευές με αυτή τη δυνατότητα οι οποίες προέρχονται από άλλες εταιρίες. Ωστόσο, η γνωστή τεχνολογική εταιρία κατάφερε να καινοτομήσει στο τομέα του μάρκετινκ, αφού φρόντισε ο τρόπος που θα πουλά το προϊόν της να είναι μοναδικός.
Για την ακρίβεια, αν κάποιος θελήσει να αποκτήσει το mp3 της Sony θα πρέπει να αγοράσει... ένα μπουκάλι νερό. Η συσκευή της εταιρίας είναι τοποθετημένη στο εσωτερικό του μπουκαλιού και με το τρόπο αυτό η εταιρία με έδρα το Τόκιο δείχνει τη τεράστια ανθεκτικότητα του στο νερό.
Για τη δημιουργία της διαφήμισης, η Sony ήρθε σε συμφωνία με το DraftFCB, ένα διαφημιστικό γραφείο στη Νέα Ζηλανδία. Το καινούργιο προϊόν της εταιρίας ονομάζεται «The Bottled Walkman» και θα είναι διαθέσιμο σε αυτόματους πωλητές, όπως ακριβώς και τα κανονικά μπουκάλια με νερό.
Δείτε το διαφημιστικό σποτ της εταιρίας για το νέο της προϊόν: