Ερχονται αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ με μείωση των τεκμηρίων που θα φτάσουν το 30%, ενώ στο οικονομικό επιτελείο υπάρχουν σκέψεις προκειμένου να μειωθεί και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης για τους ιδιοκτήτες ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Ο λόγος είναι να μπορέσει, το οικονομικό επιτελείο, να πείσει τους ιδιοκτήτες οχημάτων με μεγάλου κυβισμού κινητήρες να τα επαναφέρουν στην κυκλοφορία και να τα βγάλουν από την φορολογική ακινησία, αφού σήμερα η κυκλοφορία και η πληρωμή των επιβαρύνσεων τους είναι για πολλούς απαγορευτική.Τι αλλάζει με τα Τέλη Κυκλοφορίας
Οπως γράφει και η Ημερησία, για τα Τέλη Κυκλοφορίας έπεσαν πολλές προτάσεις στο τραπέζι, όπως το ολλανδικό μοντέλο χρέωσης που προβλέπει να πληρώνουν οι ιδιοκτήτες, βάσει των χλμ που διανύουν. Ωστόσο, το υπέρογκο κόστος προμήθειας των GPS, αλλά και ο παλαιός στόλος των αυτοκινήτων λειτουργούν αποτρεπτικά και για το υπουργείο Οικονομικών και για τους ιδιοκτήτες ΙΧ.
Η σκέψη που υπάρχει είναι αν σε κάποιο όχημα ο ιδιοκτήτης τους πραγματοποιήσει άρση ακινησίας τον Ιούνιο, να καταβάλλει μόνο το 50% του συνόλου των Τελών και όχι το 100%.
Με αυτό τον τρόπο, επίσης, το υπουργείο Οικονομικών, ευελπιστεί να «ξυπνήσει» φορολογικά χιλιάδες αυτοκίνητα.