Η πρώτη Porsche ήταν ένα κάρο. Ηλεκτροκίνητο μεν αλλά κάρο - iefimerida.gr

Η πρώτη Porsche ήταν ένα κάρο. Ηλεκτροκίνητο μεν αλλά κάρο

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το κάρο της φωτογραφίας μας, ίσως ο πιο σωστός χαρακτηρισμός να είναι άμαξα, θα ήταν σαν μια από τις πολλές που διασώζονται, αν για την κίνησή της δεν χρειάζονταν άλογα. Κι αυτό γιατί είναι ηλεκτρική και επιπρόσθετα είναι το πρώτο όχημα του κόσμου με το όνομα Porsche, κι ας ήταν η εταιρεία που το κατασκεύαζε η Egger Lohner με έδρα τη Βιέννη.

ονομάστηκαν C2 και η μια σώζεται στην κατάσταση που βλέπετε, μέχρι σήμερα.Η Egger Logger λοιπόν επέτρεψε στο νεαρό τότε Ferdinand Porsche, τον μετέπειτα πατριάρχη της γερμανικής εταιρείας σπορ μοντέλων που ήταν οπαδός του ηλεκτρισμού, να κατασκευάσει –το 1898- μια ηλεκτροκίνητη άμαξα. Φτιάχτηκαν λοιπόν συνολικά τέσσερις,

Η γενική εντύπωση είναι πως το C2 ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Έχει ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει από 3 έως 5 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, έχει τιμόνι στον εμπρός άξονα, όργανα και συνολικά 12 ταχύτητες, εκ των οποίων οι δύο είναι όπισθεν.

Οι μπαταρίες του χρονολογούνται από τότε, είναι κατασκευασμένες από την Tudor και επαρκούν για λειτουργία 3 έως 5 ωρών ή για την κάλυψη περίπου 80 χιλιομέτρων με ταχύτητα που έφτανε μέχρι και τα 35 χλμ./ ώρα. Τα οποία σήμερα μας ακούγονται λίγα, αλλά πριν 116 χρόνια ήταν πολλά. Πάρα πολλά...

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ