Δεν έχει τέλος ο εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στις ομάδες των αντιεξουσιαστών. Το μέλος της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς Γεράσιμος Τσάκαλος «αθωώνει» τον Κώστα Σακκά και εκτοξεύει βολές για indymedia και αναρχικούς με επιστολή του στο interarma.info.Παράλληλα όπως αναφέρει και το Εθνος στέλνει «συντροφικούς χαιρετισμούς» στον Χριστόδουλο Ξηρό, τον οποίο χαρακτηρίζει «αντάρτη πόλης». Συγκεκριμένα ενοχοποιεί τον εαυτό του για τα αποτυπώματα του Σακκά στις σακούλες από τη γιάφκα του Χαλανδρίου.
Το κείμενου του Τσάκαλου
Το κείμενο το οποίο δημοσιεύεται «εκφράζει όλη τη Συνωμοσία» κατά το συντάκτη του και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αναφορές σε πολλά θέματα της επικαιρότητας. Ο Γ.Τσάκαλος προχωρά σε συγκεκριμένες αναφορές:
Για τον ξυλοδαρμό και τραυματισμό του Γ.Ναξάκη μέσα στη φυλακή: «Η δημοσιογραφική προπαγάνδα αυτήν τη φορά, επέλεξε να μας εμφανίσει ως "μαφιόζους", "αρχηγούς της φυλακής", "κλειδοκράτορες", εκμεταλλευόμενη μία πράξη αυτοδικίας (του ξυλοδαρμού του συκοφάντη Γ. Ναξάκη), καθώς και κάποια κείμενα συντρόφων του, που εκθέτουν καταστάσεις και γεγονότα, κάνοντάς τα διαθέσιμα προς κάθε υποψήφιο εχθρό (μπάτσους, δικαστές, δημοσιογράφους). Δε θα μιλήσουμε παραπάνω για αυτό κι αν χρειαστεί, τον λόγο πλέον θα τον έχουν οι πράξεις».
Για τη νέα σύλληψη του Κ.Σακκά, ο οποίος ήταν φίλος του Τσάκαλου: «Οι μπάτσοι ανακαλύπτουν "τυχαία", μετά από 4,5 χρόνια, αποτυπώματα του Κ. Σακκά σε σακούλα με υπολείμματα εκρηκτικού μηχανισμού, που σχετίζεται με την υπόθεση της Σ.Π.Φ. Όμως, οι μπάτσοι ξέρουν την αλήθεια, απλά δεν εξυπηρετεί τους σχεδιασμούς τους. Η αλήθεια είναι πως ο Κ. Σακκάς ούτε είχε ούτε θα μπορούσε να έχει την οποιαδήποτε σχέση με τη Σ.Π.Φ. Η μόνη σύνδεσή του με όλη αυτήν την ιστορία είναι η παλιά φιλική σύνδεση, που είχε μαζί μου (καθώς αυτή είναι, ούτως ή άλλως, γνωστή και στις αστυνομικές και στις δικαστικές αρχές). Ο λόγος, λοιπόν, που βρέθηκαν (αν βρέθηκαν) αποτυπώματα του συγκεκριμένου ατόμου στις σακούλες είναι ότι εγώ είχα χρησιμοποιήσει αυτές τις σακούλες, παίρνοντάς τες από το κοινό σπίτι, που συγκατοικούσαμε με τον Κ.Σακκά. Άρα, είναι πολύ πιθανό να τις είχε ακουμπήσει και ο ίδιος, αφού βρίσκονταν σε κοινόχρηστο χώρο του σπιτιού.
Εγώ, όμως, ήμουν αυτός, ο οποίος τις μετέφερε στο σπίτι στο Χαλάνδρι, που έμεναν οι δύο σύντροφοι της Συνωμοσίας, Χάρης και Γιώργος, και τις χρησιμοποίησα, χωρίς να γνωρίζω ότι το σπίτι παρακολουθούνταν από την αντιτρομοκρατική, για να πεταχτούν κάποια σκουπίδια, που ανάμεσά τους ήταν και κάποια εξαρτήματα από υπολείμματα εκρηκτικού μηχανισμού. Γνωρίζω πως κάθε λέξη έχει τη δικιά της συνέπεια και το αντίστοιχο τίμημα. Γνωρίζω πως με την ανάληψη ευθύνης, που πραγματοποιώ, η "δικαιοσύνη" θα μου "προσφέρει" άλλα 60-70 χρόνια φυλακής. Πόσο μάλλον τη στιγμή που δεν είχαν στοιχεία εις βάρος μου για αυτήν την υπόθεση και για αυτό, άλλωστε, δεν έχω κατηγορηθεί σε αυτήν τη δικογραφία.
Όμως, υπάρχει κάτι που είναι πιο σημαντικό από μία νομική, ανάπηρη και συμβιβασμένη "ελευθερία". Και αυτά είναι η αναρχική αξιοπρέπεια, που δεν υπολογίζει νομικές συνέπειες. Αν δεν είχε κατηγορηθεί ένα άσχετο άτομο, όπως ο Κ. Σακκάς, για αυτήν την υπόθεση, τότε προφανώς δε θα είχα λόγο να εκθέσω τα στοιχεία της "ενοχής" μου. Δεν είμαστε οσιομάρτυρες, ώστε να "θυσιάζουμε" τον εαυτό μας. Ούτε αυτή η πράξη μου γίνεται στα πλαίσια κάποιας "καλοσύνης", ούτε στο όνομα της παλιάς φιλίας με το συγκεκριμένο άτομο. Άλλωστε, έχουμε τοποθετηθεί δημόσια για τον Κ. Σακκά, εξαιτίας της στάσης του στην απεργία πείνας και δεν τον θεωρούμε ούτε σύντροφο, ούτε καν αναρχικό.
Για τις δημοσιεύσεις κειμένων κρατούμενων που έχουν δηλώσει μέλη της ΣΠΦ στο indymedia: Σε υστερόγραφο ο συντάκτης αναφέρει: «Επειδή το τσίρκο δε λέει να τελειώσει, ξεκαθαρίζουμε ανοιχτά και δημόσια (για άλλη μια φορά) πως ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ τα κείμενα του πυρήνα φυλακής να μη δημοσιεύονται στην εναλλακτική – αριστερή σελίδα του athens indymedia, που έχει εξελιχθεί σε ένα διαδικτυακό καφενείο κουτσομπολιών και ανώνυμων συκοφαντικών σχολίων. Τέλος».
Για την επιστροφή του Χριστόδουλου Ξηρού στην παρανομία: «Μετά την απόδραση του αντάρτη πόλης Χ. Ξηρού, η αντιτρομοκρατική, που εμφανίζεται ως η αστυνομική ελίτ της εξουσίας, εξαπολύει ένα κυνήγι μαγισσών για να πάρει τη ρεβάνς και να αποκαταστήσει το πληγωμένο της γόητρο», ενώ στο δεύτερο υστερόγραφο προσθέτει: «Μπορεί οι λέξεις να διαφοροποιούνται, αλλά οι πράξεις μας ενώνουν. Συντροφικούς χαιρετισμούς στον αντάρτη πόλης Χριστόδουλο Ξηρό».