Τη χαρακτηρίζουν τη «θεά» των social media και όχι άδικα. Αν δει κάποιος τους φαν της 18χρονης Bethany Mota στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, το σίγουρο είναι πως θα αναφωνήσει ένα «πώς;».
Μόνο στο YouTube, η Mota, έχει πάνω από 4,8 εκατομμύρια ακόλουθους – περισσότερους και από ότι η Lady Gaga. Πάνω από 2,2 εκατομμύρια άτομα την ακολουθούν στο Instagram, αριθμός μεγαλύτερος και από των φαν των περιοδικών Vogue, Elle, Marie Claire, Glamour, Cosmopolitan μαζί. Στο Twitter, η εικόνα είναι αντίστοιχη με τους followers να φτάνουν περίπου τους 1,15 εκατομμύρια.
Πώς τα κατάφερε λοιπόν η μόλις 18 ετών Mota, η οποία τελείωσε πέρσι το σχολείο και ζει με τους γονείς της σε μια ήσυχη πόλη, στη βόρεια Καλιφόρνια; Όλα ξεκίνησαν από ένα βίντεο που ανέβασε στο YouTube, στο οποίο παρουσίαζε τις πρόσφατες αγορές της. Και όμως, είναι μόνο αυτό. Γνωρίζοντας πως οι γυναίκες αγαπούν να δείχνουν η μία στην άλλη τα πρόσφατα «αποκτήματα» τους και αγαπώντας σε υπέρμετρο βαθμό τη μόδα και τα ψώνια, αποφάσισε να μοιραστεί την αγάπη της με τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Και όχι άδικα, αφού ένα απλό βίντεό της σημειώνει σε σύντομο χρονικό διάστημα 600.000 προβολές.
Για όσους αδυνατούν να το πιστέψουν αρκεί να δουν ένα βίντεό της στο YouTube, για να καταλάβουν πόσο απλό είναι αυτό που κάνει η Mota. Χωρίς τη βοήθεια κάποιου μοντέλου ή κάποιου στυλίστα, το βίντεο, δείχνει ένα κορίτσι στο δωμάτιο του με ένα σωρό τσάντες τριγύρω, έτοιμες προς παρουσίαση.
Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα , η Aéropostale ( ARO ), μια μάρκα εφηβικής ένδυσης, δημιούργησε μια κολεξιόν με το όνομα της 18χρονης καθιστώντας την ακόμη πιο δημοφιλή.
Παρ' όλο που το YouTube έχει αποτελέσει ένα σημαντικό εφαλτήριο για την ανάδειξη πολλών σημερινών διασημοτήτων, η Mota περιορίζει την παρουσία της στα social media, τα οποία την έχουν αναδείξει ως «Teen Vogue».