Η Ryanair, στο πλαίσιο της επένδυσης ύψους 280 εκατομμυρίων δολαρίων στην Ελλάδα αποφάσισε να ανοίξει ελληνική βάση στην Αθήνα τον Απρίλιο, με 2 αεροπλάνα και 6 νέους προορισμούς προς: Χανιά, Λονδίνο (Στάνστεντ), Μιλάνο (Μπέργκαμο), Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, η οποία θα εξυπηρετεί 1,2 εκ. επιβάτες ετησίως και αναμένεται σύμφωνα με την εταιρεία, να δημιουργήσει 1200 νέες θέσεις εργασίας με πάνω από 150 πτήσεις εβδομαδιαίως.Μάλιστα το σημαντικό είναι πως η εταιρεία χαμηλού κόστους θα προσφέρει στους επιβάτες φθηνά εισιτήρια για τους προορισμούς της.
Πίσω από την επιτυχία που γνωρίζει η εταιρεία βρίσκεται ένας εκκεντρικός 55χρονος ο Μάικλ Κέβιν Ο 'Λιρι. Πρόκειται για τον άνδρα που κατάφερε με τη «φιλοσοφία» χαμηλού κόστους να «απογειώσει» τη Ryanair, η οποία θεωρείται η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, σε επιβατική κίνηση.
Η καριέρα του Ιρλανδού επιχειρηματία ξεκίνησε ουσιαστικά στους κόλπους της Ryanair, όπου το διάστημα 1991-1994 ήταν αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος. Τέλη του 1994, θα αναλάβει τα ηνία της αεροπορικής, εγκαινιάζοντας τη στρατηγική των φθηνών εισιτηρίων, δηλώνοντας, την εποχή εκείνη, ότι «οι άλλοι αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων. Εμείς αναρωτιόμαστε πώς καταργήσουμε τα εισιτήρια».
Το μυστικό της επιτυχίας είναι στις... επόμενες χρεώσεις
Μπορεί η Ryanair να προσφέρει πολύ φθηνά εισιτήρια, ωστόσο έχει καταφέρει να βγάλει κέρδη και μάλιστα πολλά μέσω χρεώσεων που είχαν επιβληθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή και αργότερα. Έτσι τα φθηνά ταξίδια μετατρέπονται σε ακριβά εάν οι επιβάτες κάνουν ψώνια στο αεροπλάνο, θέλουν αριθμημένη θέση ή νοικιάζιυν αυτοκίνητο από συγγενική της Ryanair εταιρία.
Ποιος είναι ο εκκεντρικός Μάικλ Κέβιν Ο 'Λιρι που είχε βάλει πινακίδες ταξί στο αυτοκίνητο του
Θεωρείται ως ένας εκκεντρικός επιχειρηματίας που δεν διστάζει να απειλήσει όσους τους σταθούν εμπόδιο στα σχέδια τους. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κόντρας του με δημοσιογράφο που ερευνούσε τα αίτια ενός ατυχήματος με αεροσκάφος της Ryanair. Ωστόσο τα... παλαβά του δεν σταματούν εκεί αφού το 2004 είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του, μία Mercedes S-Class πινακίδες ταξί για να μπορεί να κυκλοφορεί στις λεωφορειολωρίδες του Δουβλίνου.
Φυσικά τις εκκεντρικές ιδέες του δεν θα μπορούσε να μην τις εφαρμόσει και στη Ryanair. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η χρέωση για τη χρήση τουαλέτας, αλλά και η ειδική χρέωση για τους ευτραφείς επιβάτες.
Χαρακτηριστικό της «τρέλας» του είναι πως στις δύο τελευταίες συνεντεύξεις Τύπου, που διοργάνωσε η εταιρία στην Αθήνα, δεν υπήρχε ούτε νερό για τους δημοσιογράφους. Μάλιστα οι απότομοι τρόποι του δημιούργησαν προβληματισμό στους μετόχους της Ryanair, οι οποίοι ζήτησαν από τον Ιρλανδό να περιορίσει τις δημόσιες τοποθετήσεις.