Αυτά είναι τα κρυφά κόλπα των εστιατορίων για να ξοδεύουν οι πελάτες περισσότερα - iefimerida.gr

Αυτά είναι τα κρυφά κόλπα των εστιατορίων για να ξοδεύουν οι πελάτες περισσότερα

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μπορεί πολλοί λάτρεις του φαγητού να επισκέπτονται κάθε εστιατόριο που ανοίγει στην πόλη με σκοπό να δοκιμάσουν όλες τις καινούριες γεύσεις, ωστόσο οι επιλογές τους δεν είναι τόσο τυχαίες όσο νομίζουν.

Σε αυτό συμβάλλουν οι καταστηματάρχες και οι υπεύθυνοι γραφίστες που σχεδιάζουν τους καταλόγους με τέτοιο τρόπο, ώστε συγκεκριμένα πιάτα να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών και να κατευθύνουν τις προτιμήσεις.

Το flowmagazine συγκέντρωσε τα στοιχεία εκείνα που μας παραπλανούν στα μενού εστιατορίων με σκοπό να ανέβει ο λογαριασμός:

Περιγραφές
Οι περιγραφές των πιάτων με τα πολλά συστατικά που έχουν ιδιαίτερα και εξωτικά ονόματα, κεντρίζουν το μάτι του πελάτη και τον κάνουν να θέλει να τα δοκιμάσει ακόμα και αν δεν πληρούν τις γευστικές του προτιμήσεις. Οι υπεραναλυτικές περιγραφές είναι και αυτές με το περισσότερο ενδιαφέρον και τις περισσότερες πωλήσεις.

Ιδιαίτερες λέξεις και επίθετα
Οι πελάτες συνηθίζουν να παραγγέλνουν πιάτα που έχουν τις πιο ενδιαφέρουσες περιγραφές. Σε αυτό ρόλο παίζει και το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί. Όροι που δύσκολα συναντάμε ή ακούμε καθημερινά όπως «καραμελωμένος», «διαλεχτός» κ.α. τραβάνε την προσοχή και μας κάνουν να θέλουμε να το παραγγείλουμε.

Πλαίσια
Τα πιάτα που βρίσκονται σε πλαίσια, είναι προφανές πως θα προσεχθούν πιο πολύ. Το πλαίσιο είναι ένα είδος παρακίνησης για την αγορά τους και μόνο τυχαία δεν είναι η θέση τους. Εκεί μπαίνουν συνήθως όσα θέλουν να προτείνουν οι υπεύθυνοι του εστιατορίου ή τους συμφέρουν οικονομικά.

Στοίχιση πιάτων και τιμών
Τα εστιατόρια συνήθως επιλέγουν στοίχιση στο κέντρο για τους καταλόγους τους. Ο λόγος είναι για να δοθεί έμφαση στο πιάτο και το φαγητό και όχι στη σύγκριση τιμών. Όταν οι τιμές τοποθετούνται στοιχισμένες η μία κάτω από την άλλη, είναι προφανές πως θα τις συγκρίνουμε. Για το λόγο αυτό προτιμούν να παρουσιάζουν διαφορετικό αποτέλεσμα.

Τιμές και σύμβολα
Η μορφή της τιμής δίπλα στα πιάτα έχει ξεχωριστό ρόλο. Ιδιαίτερα σε ακριβά εστιατόρια θα προσέξετε πως στην τιμή αναγράφεται απλά ο αριθμός, χωρίς δεκαδικούς ή το σύμβολο του ευρώ (π.χ. 55 και όχι 55€ ή 55.00). Σύμφωνα και με μια μελέτη του Πανεπιστημίου Κορνέλ, οι πελάτες εστιατορίων ξοδεύουν λιγότερα όταν υπάρχει το σύμβολο του δολαρίου στο μενού.

Φωτογραφίες πιάτων
Συνήθως σε φωτογραφίες είναι τα ακριβότερα ή τα πιο δημοφιλή πιάτα. Μπορεί να μη συμβαδίζουν απαραίτητα με το αποτέλεσμα που θα βρεθεί στο πιάτο σας. Ωστόσο τα πιάτα αυτά είναι προφανές πως θα προτιμηθούν από τους επισκέπτες του εστιατορίου, καθώς μια εικόνα, είναι χίλιες λέξεις.

Χρώματα
Τα εστιατόρια πρέπει να προσέχουν την παραμικρή λεπτομέρεια ακόμα και στο σχεδιασμό τους. Δεν είναι τυχαίο, πως μεγάλοι διακοσμητές προσλαμβάνονται για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με ειδικούς τα ζεστά χρώματα όπως το κόκκινο και το κίτρινο, διεγείρουν την αίσθηση της πείνας. Για το λόγο αυτό, μπορείτε να παρατηρήσετε πως αρκετά μενού έχουν αυτές τις αποχρώσεις.

Υγιεινά γεύματα
Συνηθίζουμε να τρώμε περισσότερο σε εστιατόρια με πιο υγιεινά γεύματα. Ο λόγος είναι πως νιώθουμε ότι μπορούμε να καταναλώσουμε περισσότερα τρώγοντας υγιεινά. Δεν χρειάζεται λοιπόν να δώσουμε έμφαση στο πόσο υγιεινό είναι ένα γεύμα αλλά κατά πόσο θα μας χορτάσει και θα το απολαύσουμε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ