Cinemass: Οι Ταινίες της Εβδομάδας 28/7-3/8 - iefimerida.gr

Cinemass: Οι Ταινίες της Εβδομάδας 28/7-3/8

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αποκαμωμένοι απ' το βάρος του θέρους, ο Τάσος Θεοδωρόπουλος κι ο Ιωσήφ Πρωιμάκης βλέπουν τις ταινίες να περνούν και τις αίθουσες να γεμίζουν με μια φουρνιά τίτλων μετριότητας. Όσο κι αν έχουν μόνο "3 Ώρες Διορία" να δουν το "Bright Star" να λάμπει σ' αυτές τις "Εποχές του Έρωτα" που "Ποτέ δεν Είσαι Μόνη", λένε "Εμείς οι Δυο" θα κάνουμε το "Switch" και γίνονται "Ζωολογικοί Τύποι" για να μη χάσουν την ψυχραιμία και τα λογικά τους.

A Bout Portant / 3 Ώρες Διορία

ABOUTPORTANT / 3 ΩΡΕΣΔΙΟΡΙΑ: «Και μπαμ και μπουμ και ζβούιζβούιζβούι» (4 / 5)Σωτήρια για την υποτονική θερινή σινέ ραστώνη, ένεση νουάρ αδρεναλίνης, σε γαλλική συσκευασία (πανέτοιμη για το αμερικάνικο ριμέικ της) και σχεδόν χονκονγκονέζικους, φρενήρεις ρυθμούς. Εγγυημένη διασκέδαση και φρενάρισμα στην άκρη του καθίσματος σου, χωρίς άλλοθι και προσποιήσεις. Σκηνοθετεί ο FredCavayeκαι παίζουν οι GillesLellouche, RoshdyZem, GerardLanvin. Διάβασε περισσότερα εδώ από τον Τάσο Θεοδωρόπουλο.Επειδή από μετάφραση σε μετάφραση, το πράγμα χάνει, δεν είναι προτιμότερο, να πας τώρα να δεις αυτό το γκαζωμένο γαλλικό νουάρ με ελληνικούς υπότιτλους πάνω στο πρωτότυπο, πριν το δίνεις στα αμερικάνικα, με τους υπότιτλους πάνω στα μεταφρασμένα; Γιατί είναι θέμα χρόνου, το πότε θα γυριστε το αμερικάνικο ριμέικ του, και θέμα ποιότητας φυσικά, το κατά πόσο θα είναι εξ’ ίσου απολυστικό. Άσε που θα έχεις την ευκαιρεία να συστηθείς πρώτος στην νέα μούσα του Αλμοντοβάρ, Έλενα Ανάγια, πριν το φθινόπωρο που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα η ταινία του Πέντρο στην οποία πρωταγωνιστεί. Νοσοκόμος στη λάθος βάρδια αναλαμβάνει να σώσει τη ζωή ενός εγκληματία, με τα τσιράκια του τελευταίου να απαγάγουν την ετοιμόγεννη γυναίκα του μεροκαματιάρη προκειμένου να τον αναγκάσουν να βγάλει τον κριμινάλη από το νοσοκομείο. Και φυσικά γίνεται του Παρισιού ο κακός χαμός, με την κάμερα να στριφογυρίζει από το χάος των διαδρόμων του νοσοκομείου στα υπόγεια του μετρό, τους δρόμους, τις στέγες των σπιτιών, τα αστυνομικά τμήματα και όπου άλλου θες, με κακούς και μπάτσους να κυνηγάνε ο ένας τον άλλον κι όλοι μαζί το νοσοκόμο και δύο καζάνια πτώματα να διακοσμούν ευχάριστα το αστικό τοπίο μέσα σε ένα όργιο κυνηγητού και σφαιροκοπήματος. Αποδεικνύοντας (η ταινία) δύο πράγματα: Πρώτον, ότι ο διαχωρισμός ευρωπαϊκού σινεμά και αμερικάνικου, απευθύνεται μόνο σε ηλίθιους, εφ’ όσον οι γάλλοι προκύπτουν μποστάρηδες στο πως μπορείς να γυρίσεις ένα μαύρο, ψαγμένο και νευρώδες αστυνομικό που να μπορεί να χορτάσει τον πολύ κόσμο και ταυτόχρονα να διατηρεί την αισθητική σφραγίδα ανωτέρας προέλευσης της χώρας παραγωγής του, επομένως μιλάμε για σινεμά καλό ή κακό, σκέτο, χωρίς αυτές τις ενοχλητικές κριτικές ταμπελίτσες παλαιοτέρων ετών. Και δεύτερον, ότι οι αμερικάνοι από την πλευρά τους, σπαταλάνε τσάμπα λεφτά και ώρες συσκέψεων προκειμένου να βρούνε το επόμενο highconcept, εφ’ όσον ενίοτε, το μόνο που χρειάζεσαι, είναι μία τόσο απλή, απλούστατη ιστορία σαν της ταινίας αυτής, για να κρατήσεις το θεατή σου στην άκρη της καρέκλας του, αρκεί να ξέρεις πώς να την αμπαλάρεις και μετά να την ξεδιπλώσεις. Στείλε τις μπαλωθιές σου στον υπογράφοντα στο terra_gelida@hotmail.com

Zookeeper / Ζωολογικός Τύπος: Μερικοί το προτιμούν κτηνώδες (2/5)

Καλόκαρδη κομεντί απ’ τη μεγάλη του Adam Sandler σχολή, με χιούμορ που χρειάστηκε πέντε σεναριογράφους για να ξεπαγώσει, κι ασφαλή ρομαντική πλοκή για να ταιριάξει σε κάθε οικογενειακή προβολή. Κωμωδία με τους Kevin James, Rosario Dawson και Leslie Bibb, σε σκηνοθεσία του Frank Coraci και σενάριο των N. Bakay, R. Reuben, K. James, J. Scherick και D. Ronn. Διάβασε περισσότερα από τον Ιωσήφ Πρωιμάκη.

The Resident / Ποτέ δεν Είσαι Μόνη: Πάρε τα κλειδιά σου, δώσ' μου την καρδιά σου (1.5/5)

Πρόχειρο και βιαστικό θρίλερ ηδονοβλεπτικών γεύσεων με κλειστοφοβικά αρώματα, πνίγεται στην αφέλεια του σεναρίου και την ανεπάρκεια του σκηνοθέτη, σε επιστροφή της Hammer ταιριαστή με την παράδοση της εταιρείας. Θρίλερ με τους Hilary Swank και Jeffrey Dean Morgan, σε σκηνοθεσία του Antti Jokinen και σενάριο του ιδίου και του Robert Orr. Διάβασε περισσότερα από τον Ιωσήφ Πρωιμάκη.

Switch

Άνεργη γραφίστρια απ' τον Καναδά, ανταλλάζει διαμέρισμα με γαλλίδα για ν' αλλάξει τον αέρα και τη ζωή της, όμως βρίσκεται κατηγορούμενη για ανθρωποκτονία, κι ο δύστυχος ο Cantona, τρέχει να την ξελασπώσει. Περιπέτεια με τους Eric Cantona και Karine Vanasse, σε σκηνοθεσία του Frederic Schoendoerffer και σενάριο του ιδίου και του Jean-Christophe Grange.

Yo, Tambien / Εμείς οι Δυο

Τριαντάρης που πάσχει από σύνδρομο Down και την μοναξιά κι αποξένωση που αυτό φέρνει μαζί του, ψάχνει τον έρωτα και τη συντροφικότητα στην αγκαλιά γυναίκας που μοιράζει το κορμί της σε άγνωστους άνδρες. Κοινωνικό ράμα με τους Lola Duenas και Pablo Pineda σε σκηνοθεσία και σενάριο των Antonio Naharro και Alvaro Pastor.

Bright Star

Στα χρόνια των περίπλοκων κοστουμιών και των αφράτων φορεμάτων, ο John Keats των μελιστάλαχτων ποιημάτων, ερωτεύτηκε την Fanny Brawne των λεπτών αισθημάτων, σε έναν έρωτα που κοιμήθηκε νωρίς λόγω του τραγικού θανάτου του ποιητή στα 25 του χρόνια. Δράμα με τους Ben Whishaw και Abbie Cornish σε σκηνοθεσία και σενάριο της Jane Campion.

Manuale d' Amore 3 / Οι Εποχές του Έρωτα

ΜΑΝUALED’ AMORE 3 / OIΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ: «Τι 30, Τι 40, Τι 50» (2 / 5)Το τρίτο μανουάλι του έρωτα, προσφέρει στον Ντε Νίρο τσάμπα διακοπές στην Ιταλία, στην Μπελούτσι να ‘χει να λέει ότι έπαιξε μαζί του, και σε όλους τους υπόλοιπους, μια τριπλέτατζεριάτρικ με βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία, λίγο πριν γλαρώσουμε στην γαλήνια δραμεντί του ευπρεπούς βαριέμαι. Διάβασε περισσότερα από τον Τάσο ΘεοδωρόπουλοΤι κάνουν τους ηθοποιούς όταν γεράσουν; Απλούστατο. Τους πληρώνουν τα έξοδα για υπερατλαντικό ταξίδι και τσάμπα διακοπές στην Ιταλία, προκειμένου να πρωταγωνιστήσουν στο ένα τρίτο, μιας σπονδυλωτής κομεντί, που κάνει γκραν σουξέ στην Ιταλία και έχει φτάσει στο τρίτο μέρος της, δίπλα στην εθνική σταρ της χώρας, εν προκειμένω την Μπελούτσι, για να γίνει ο σχετικός ντόρος να ασχοληθούν τα tabloids και να αυγατίσουν και οι πωλήσεις στο εξωτερικό. Πέραν τούτου ουδέν περισσότερο από το προσεγμένο, ιταλικά φινετσάτο του θέματος, το μπλέξιμο κομεντί και ελαφρύ δράματος με καρτ ποστάλ περιπλάνηση και απενοχοποιημένασυμπεριφεριολογικά κλισέ σε συσκευασία freshpack μαζί με το έξυπνο conceptτου διαχωρισμό του μεγάλου σε διάρκεια δίωρου συνόλου σε τρεις ιστορίες που εξετάζουν τον έρωτα σε τρεις διαφορετικές φάσεις, αυτήν της νεότητας, της ωριμότητας, και παραωριμότητας. Ναι, σαφέστατα έχει την πλάκα του και τη θερινή ρομαντζάδα του να το βλέπεις τον Ντε Νίρο δίπλα στην θεά, όμως αν αυτό είναι κριτήριο σου για το να πας να δεις μια ταινία, σημαίνει ότι μάλλον βρίσκεσαι κι εσύ σε κάποια ηλικία, και με τέτοιον καύσωνα, που να τρέχεις τώρα, κάτσε να δεις επαναλήψεις του SafeSex στην τηλεόραση, εφ’ όσον ενίοτε η βουλγκαριτέ, είναι πιο διασκεδαστική από την κεντημένη ελαφρότητα, όταν και οι δύο περιπτώσεις, έχουν σαν κοινό παρονομαστή την τηλεοπτική αισθητική και την γαλήνια αρχειοθέτηση τους στη συλλογική λήθη.Στείλε τον έρωτα σου στον υπογράφοντα στο terra_gelida@hotmail.com

Ο Παλιατζής, του Ιωσήφ Πρωιμάκη

Σε μια βδομάδα με αδιάφορες έως ενοχλητικές νέες κυκλοφορίες, η διανομή έχει φροντίσει να έχεις κάτι να δεις αν θες σώνει και καλά να πας σινεμά, βασικά με τον Fritz Lang να παραδίδει μαθήματα γερμανικού ιμπρεσιονισμού σε πακέτο ψυχολογικού θρίλερ που συναντά το νουάρ, στο υποδειγματικό κι εικονικό Μ. Ο Δράκος του Ντύσελντορφ (1931). Διαφορετικά, αν θες κάτι πιο εμπρηστικό, ο Πάγος (1969) του Robert Kramer θα κυκλοφορεί στις αίθουσες για σου θυμίσει τι γίνεται όταν μια ομάδα επαναστατών οργανώνει ένοπλο αντάρτικο στη Νέα Υόρκη για να ρίξει το καταπιεστικό σύστημα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ