Δικαίωση για εμάς τις κοινές θνητές που φθονούμε τα τέλεια σώματα και τα αψεγάδιαστα πρόσωπα των σταρ η απόφαση να απαγορευτούν διαφημίσεις που κρίθηκαν "παραπλανητικές". Η συγκεκριμένη φωτογραφία της Julia Roberts για τη L'Oreal, καθώς και η διαφήμιση της Christy Turlington για τη Maybelline "δεν είναι αντιπροσωπευτικές των αποτελεσμάτων των προϊόντων", κατά τη βρετανική ΑSA (Advertising Standards Authority) - κοινώς όσο φον ντε τεν και να ρίξεις στο μουτράκι σου κουκλίτσα μου, τόσο ρετουσαρισμένη δεν θα βγεις. Η ASA συμπλήρωσε ότι κάτι τέτοιες διαφημίσεις είναι που δημιουργούν στα νεαρά κορίτσια σοβαρά προβλήματα με την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους και το σώμα τους. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι οι φωτογραφίες έχουν πειραχτεί με φότοσοπ, αλλά αρνήθηκε τις κατηγορίες περί παραπλάνησης καταναλωτών.
Παραπλανητική διαφήμιση με τη Julia Roberts

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο