Απομόνωση, πόρτες κλειστές σε «ανεπιθύμητα αδιάκριτα βλέμματα», μασάζ και μικρές μπουκιές ελληνικής κουζίνας επέλεξε στην Επίδαυρο ο Κέβιν Σπέισι, προτού στο αρχαίο θέατρο ενδυθεί τον ρόλο του σαιξπηρικού ραδιούργου βασιλιά. Αυτό ζήτησαν με επιμονή οι άνθρωποι του λονδρέζικου θεάτρου Old Vic για την παράσταση του καλλιτεχνικού διευθυντή τους - συμπαραγωγή του θεσμού - στην Επίδαυρο. Και το ξενοδοχείο Αριστοτέλης στον μάλλον απομονωμένο οικισμό στο Γιαλάσι, λίγα χιλιόμετρα μακριά από την πόλη της Παλαιάς Επιδαύρου, είχε τη δυνατότητα να είναι απρόσιτο.
Χτισμένο σε ανηφορικό έδαφος με βράχια στο πάνω μέρος, όπου και το πάρκινγκ, γερό περίβολο και δύο αρκετά ψηλές σιδερένιες πύλες, θεωρήθηκε καλή επιλογή από τους ανθρώπους του Old Vic.
Οταν το απόγευμα της Τρίτης ο Κέβιν Σπέισι και οι 29 της συνοδείας του βρέθηκαν στο εν λόγω ξενοδοχείο, οι πόρτες έκλεισαν, κάποιοι φύλακες έριχναν μια ματιά για τυχόν «ανεπιθύμητους επισκέπτες» και ο προσωπικός χώρος μετατράπηκε σε απρόσιτο φρούριο.
Οσο για τον Κέβιν Σπέισι, πληροφορίες από το Λονδίνο προ της άφιξης μιλούσαν για «δύσκολο και σχετικά απαιτητικό άνθρωπο» στο επίπεδο της δημοσιότητας, ενώ σύντομα έφτασαν και οι μάλλον λίγες απαιτήσεις του (πόσω μάλλον, αν σκεφθεί κανείς την προοπτική του να κλειστεί στο ξενοδοχείο): ένας σεφ - έφθασε από την Αθήνα - που θα μπορεί να μαγειρεύει επιτόπου, κυρίως ψητά, αλλά και μακαρόνια με πέστο και άλλα το βράδυ και ελληνικές συνταγές, κυρίως λαδερά, το μεσημέρι. Ολα αυτά στο ημιυπαίθριο μπαρ του ξενοδοχείου, που διαμορφώθηκε σε ανοιχτή κουζίνα με μπουφέ.
Αφού γιόρτασε τα γενέθλιά του και δέχτηκε για αρκετή ώρα τη βοήθεια μασέρ, ο οποίος επιστρατεύτηκε για να χαλαρώσει τις συνέπειες του αυχενικού συνδρόμου που τον ταλανίζει καιρό, προτίμησε τις περισσότερες ώρες της ημέρας να μένει στο δωμάτιό του, στον μάλλον απομονωμένο πρώτο όροφο του κεντρικού συγκροτήματος του ξενοδοχείου των 30 δωματίων, με πολύ καλή θέα και ανάμεσα στα δωμάτια των δύο βοηθών του.
Προτίμησε να περνά απαρατήρητος και να απομονωθεί - με μικρά διαλείμματα για μασάζ - μέχρι την αποψινή πρόβα τζενεράλε όταν στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου πλέον (το «δώρο του») θα μπει στο πετσί του αδίστακτου δολοπλόκου που ξεκάνει όσους είχαν δικαίωμα στο στέμμα για να το σφετεριστεί, αλλά δεν προφταίνει να χαρεί την εξουσία γιατί υποχρεώνεται να αντιμετωπίσει σε πόλεμο τον αντίπαλό του και χάνει τη ζωή του.
Και για την ιστορία: Το Bridge Project, στο πλαίσιο του οποίου στήθηκε η παράσταση «Ριχάρδος Γ'» είναι μια τριετής γέφυρα θεατρικής συνεργασίας μεταξύ του Old Vic Theatre του Λονδίνου (με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Κέβιν Σπέισι), της Brooklyn Academy of Music στη Νέα Υόρκη (όπου θα μεταφερθεί τον Ιανουάριο ο «Ριχάρδος») και της εταιρείας παραγωγής Neal Street Productions.
Πηγή: tanea.gr