Οπως γράφει και ο συντάκτης του Time, αν τυχόν δείτε κάτι να σας ενοχλεί στο μάτι, δεν θα είναι σκόνη, αλλά ένα δάκρυ που κύλησε. Αυτή ακριβώς την αντίδραση ήθελαν να προκαλέσουν οι άνθρωποι της Apple με το διαφημιστικό τους για τις γιορτές.
Πρόκειται για ένα διαφημιστικό διάρκειας ενενήντα δευτερολέπτων, γεμάτο νοσταλγία, συγκίνηση, οικογενειακή θαλπωρή και καθαρή απλότητα. Οι άνθρωποι της εταιρίας, είναι φανερό, πως δεν επιθυμούσαν να φτιάξουν ένα sci-fi διαφημιστικό, αλλά να στείλουν ένα μήνυμα βαθύτατα ανθρώπινο.
Είναι η ιστορία ενός νεαρού εφήβου ο οποίος μαζί με την οικογένειά του πηγαίνει στο σπίτι των παππούδων του για τις διακοπές. Πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και μέσα στο σπίτι των παππούδων που είναι όλοι μαζεμένοι, καταγράφει τα πάντα με το iPhone.
Την ώρα που οι άλλοι παίζουν, χαίρονται, ψήνουν μπισκότα, κάνουν χιονόμπαλες, εκείνος συνεχίζει να... φυλακίζει εικόνες και βίντεο στο κινητό του. Εχει αποξενωθεί λόγω της τεχνολογίας;
Στο τέλος κάνει την ανατροπή και τους δείχνει σε όλους το βίντεο και τους το προσφέρει σαν δώρο.
Απολαύστε το...