Η Μπιγιονσέ αποφάσισε να κάνει την μεγάλη... επανάσταση στο πέμπτο προσωπικό άλμπουμ της. Δεν είπε σε κανέναν τίποτα, όταν το ολοκλήρωσε. Δεν έκανε διαφήμιση, δεν έδωσε συνεντεύξεις. Το ανέβασε στο iTunes Store την περασμένη Παρασκευή και έκτοτε, δίχως να κουνήσει το δαχτυλάκι της, το άλμπουμ έγινε ανάρπαστο.
Οπως αναφέρει και η εταιρία, συμφερόντων της Apple, μέσα σε τρεις ημέρες πούλησε 828.773 αντίτυπα, σπάζοντας κάθε ρεκόρ. Η ίδια λέει πως ήθελε να γίνει έτσι, για να αποκτήσει πιο άμεση επαφή με τους θαυμαστές της. «Δεν ήθελα διαμεσολαβητές στο μήνυμα που ήθελα να περάσω. Απλώς να το πάρουν αυτοί που θέλουν, επειδή το θέλουν».
Πρόκειται για ένα... visual άλμπουμ, καθώς εκτός από τα 14 τραγούδια περιλαμβάνει και 17 βίντεο και αυτή τη στιγμή είναι Νο1 σε 104 χώρες στα iTunes charts.
Στο μεταξύ ολοένα και περισσότεροι καλλιτέχνες αφήνουν τους παραδοσιακούς τρόπους μετάδοσης των άλμπουμ τους, για τα... μάτια του iTunes. Μετά από την Μπιγιονσέ, ακολουθεί ο πολύς Ντέιβιντ Μπάουι που μέσα στον Ιανουάριο του 2014, θα ανεβάσει ένα σινγκλ και στη συνέχεια ολόκληρη το νέο του άλμπουμ, ενώ οι My Bloody Valentine, πούλησαν το τελευταίο τους άλμπουμ κατευθείαν από το επίσημο wedsite του συγκροτήματος και όχι μέσω κάποιας εταιρίας.