Το ότι βρίσκεται κάποιος στη δουλειά δε σημαίνει απαραίτητα ότι δουλεύει κιόλας. Το έξυπνο σχεδιάγραμμα που σχεδίασε εταιρεία από την Αυστραλία αναλύει την καθημερινότητα του μέσου εργαζόμενου και δείχνει πόσος χρόνος πάει χαμένος από ανούσιο «χαζολόγημα» στο γραφείο.
Η Αυστραλιανή εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού, Atlassian, έχει δημιουργήσει αυτό το εκπληκτικό infographic που καταμετρά charts πόσο χρόνο σπαταλάμε χαζολογώντας στο γραφείο.
Οπως αναφέρουν, τρεις βασικοί παράγοντες που ροκανίζουν τον εποικοδομητικό χρόνο στο γραφείο είναι η υπερβολική (και συχνά άσκοπη) ανταλλαγή e-mail μεταξύ των συνεργατών, τα άσκοπα meeting και οι διαρκείς περισπασμοί.
Συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα ανταλλάσσονται κατά μέσο όρο 304 email σε μία εταιρεία, ο μέσος εργαζόμενος τσεκάρει τα email του 35 φορές την ώρα και χρειάζεται 16 λεπτά να επανέλθει στους ρυθμούς εργασίας του από τη στιγμή που θα λάβει ή θα στείλει κάποιο mail.
Μάλιστα όλη αυτή η ιστορία με τα email κοστίζει στην ετήσια παραγωγικότητα της εργασίας ανά εργαζόμενο: 1250 δολάρια για την διαχείριση spam mail, 1800 δολάρια για περιττά email και 2100 με 4100 δολάρια για κακή συνεννόηση από κακογραμμένα email.
Οσο για τον τομέα των meetings υπολογίζεται πώς ο μέσος εργαζόμενες παρευρίσκεται σε 62 κάθε μήνα, τα μισά από τα οποία είναι περιττά και συνολικά 31 ώρες δαπανώνται σε ανούσια και μη παραγωγικά meeting.
Το 96% των εργαζόμενων δεν πηγαίνει στα meeting, το 91% των εργαζόμενων περνάει το 91% του meeting ονειροπολώντας και ένα 39% κοιμάται κατά τη διάρκεια τους. Παράλληλα ένα 45% έχει βαρεθεί να πηγαίνει σε meetings, το 73% κάνει άλλη δουλειά κατά τη διάρκειά τους και το 48% υποστηρίζει ότι τα meetings είναι χαμένος χρόνος.
Τα άχρηστα meetings επισημαίνεται πώς στοιχίζουν συνολικά 37 δισεκατομμύρια δολάρια στις επιχειρήσεις των ΗΠΑ.
Τέλος στον τομέα των περισπασμών, υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο, ένας εργαζόμενος διακόπτεται από ασήμαντους ή σοβαρούς περισπασμούς 56 φορές την ημέρα και χρειάζεται περίπου 2 ώρες για να επανέλθει στο ρυθμό του μετά από σοβαρό περισπασμό. Ευτυχώς, το 80% των περισπασμών είναι ασήμαντοι.
Το τελικό συμπέρασμα του infographic πάντως είναι ότι λιγότερο από το 60% του χρόνου στο γραφείο είναι παραγωγικός εν τέλει και στο τέλος το ίδιο το infographic το αποδεικνύει έξυπνα.
Διαβάστε το εδώ