Αυτοί είναι οι πιο μανιώδεις καταναλωτικοί λαοί, σύμφωνα με έρευνα διεθνούς εταιρείας δημοσκοπήσεων [γραφήματα] - iefimerida.gr

Αυτοί είναι οι πιο μανιώδεις καταναλωτικοί λαοί, σύμφωνα με έρευνα διεθνούς εταιρείας δημοσκοπήσεων [γραφήματα]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μία σειρά από πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα την οποία διεξήγαγε η διεθνής εταιρεία δημοσκοπήσεων IPSOS σε 20 χώρες και την οποία δημοσίευσε ο οικονομικός ιστότοπος qz.com.

Το πιο ενδιαφέρον όμως στοιχείο αφορούσε στην καπιταλιστική με κομμουνιστικό περίβλημα Κίνα, καθώς το 71% των Κινέζων δήλωσαν ότι μετρούν το βαθμό της επιτυχίας τους από το πόσα καταναλωτικά αγαθά κατέχουν – ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλη από τις συμμετέχουσες χώρες.

Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Bain & Co., οι Κινέζοι καταναλωτές καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στις αγορές πολυτελών καταναλωτικών αγαθών, καλύπτοντας σχεδόν το ένα τρίτο των αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο, τη στιγμή που πριν από πέντε χρόνια κάλυπταν μόλις το 10% των παγκόσμιων αγορών.

Σύμφωνα με αναλυτικό πίνακα στην κατηγορία «μετρώ την επιτυχία μου από το πόσα κατέχω» η κατάταξη των χωρών έχει ως εξής:

Αυτοί είναι οι πιο μανιώδεις καταναλωτικοί λαοί, σύμφωνα με έρευνα διεθνούς εταιρείας δημοσκοπήσεων [γραφήματα] | iefimerida.gr 0

Στη δε κατηγορία «Νιώθω να μου ασκείται πίεση για να πετύχω και να βγάλω χρήματα», η κατάταξη είχε ως εξής, με πρώτη πάλι την Κίνα:

Αυτοί είναι οι πιο μανιώδεις καταναλωτικοί λαοί, σύμφωνα με έρευνα διεθνούς εταιρείας δημοσκοπήσεων [γραφήματα] | iefimerida.gr 1
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κίνα αγορές έρευνα καταναλωτισμός Ipsos
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ