Να και κάτι στο οποίο η οικονομική κρίση, έστω και έμμεσα, ωφέλησε. Λόγω κόστους, κινήθηκαν λιγότερα αυτοκίνητα σε μεγάλες αποστάσεις και τούτο σε συνδυασμό με τα οδικά έργα, μείωσε δραστικά τα ατυχήματα.
Συγκεκριμένα: μειωμένα σε ποσοστό που ξεπερνά το 80% είναι τα τροχαία ατυχήματα στη Βόρεια Ελλάδα και την Ήπειρο, εξέλιξη που αποδίδεται στην ολοκλήρωση της κατασκευής της Εγνατίας Οδού και στους κάθετους άξονές της, αλλά και στην οικονομική κρίση που αποτρέπει τις συχνές και μεγάλες μετακινήσεις λόγω κόστους.
Αυτά δήλωσε ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ» Πάρις Σαββαϊδης, σε ομιλία του στην ημερίδα που διοργάνωσε η «Εγνατία Οδός ΑΕ» στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό Θεσσαλονίκης.
Στην ημερίδα με θέμα «Οδική Ασφάλεια: Πρόληψη και Διαχείριση Ατυχημάτων», ο κ. Σαββαϊδης ανέφερε ότι το 2000, πριν ξεκινήσει η κατασκευή του οδικού άξονα της Εγνατίας, είχαν σημειωθεί 100 θανατηφόρα ατυχήματα, κατά μήκος της οδικής διαδρομής Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου, ενώ πέρυσι σημειώθηκαν μόλις 17.
Πριν την κατασκευή της Εγνατίας, στο τμήμα του επαρχιακού δρόμου Καβάλα-Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης, έχαναν τη ζωή τους κατά μέσο όρο κάθε χρόνο 18 άνθρωποι, ενώ δεκάδες τραυματίζονταν. Σήμερα τα τροχαία ατυχήματα στο συγκεκριμένο κομμάτι της διαδρομής αποτελούν σπάνιο φαινόμενο, τόνισε ο πρόεδρος.
Ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, αναφέρθηκε με τη σειρά του στα έργα επανεκκίνησης των αυτοκινητοδρόμων που βρίσκονται σε εξέλιξη, υπογραμμίζοντας ότι η παράθεση των έργων δεν αποτελεί έναν απολογισμό, αλλά, όπως είπε, κυρίως μια απόδειξη ότι υπάρχει μια Ελλάδα που προσπαθεί, παράγει και δικαιούται να ελπίζει.