Ένα πράγμα που ενώνει τους χρήστες του Facebook στην Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική είναι ότι όλοι αγαπούν την Disneyland, και θέλουν όλοι οι φίλοι τους να το γνωρίζουν αυτό. Τέσσερις από τις πιο κορυφαίες 25 τοποθεσίες που είχαν τα περισσότερα check-in το τρέχον έτος, εξαιρουμένων των κόμβων μαζικής μεταφοράς, όπως αεροδρόμια, ήταν η Disneyland στο Τόκιο, η Disneyland στο Χονγκ Κονγκ, η Disneyland στο Παρίσι και η Disneyland στην Καλιφόρνια.
Εκτός από την Disneyland, πολλές από τις κορυφαίες τοποθέσίεςς στη λίστα του Facebook ήταν προβλέψιμα τουριστικά αξιοθέατα: Το Blue Lagoon της Ισλανδίας, Piazza San Marco στη Βενετία, το θέρετρο Σαρμ ελ-Σέιχ της Αιγύπτου, και Las Ramblas της Βαρκελώνης.
Υπάρχουν επίσης μερικές εκπλήξεις. Το πιο δημοφιλές Facebook check-in στην Ινδία δεν είναι το Ταζ Μαχάλ, αλλά ο Χρυσός Ναός, το πνευματικό σπίτι της θρησκείας Σιχ.Στη Μόσχα δεν είναι Κόκκινη Πλατεία, αλλά το Gorky Park. Και η πρώτη θέση στη Γερμανία δεν είναι το Checkpoint Charlie στο Βερολίνο, αλλά το Reeperbahn στο Αμβούργο, η περιοχή των κόκκινων φαναριών που φημίζεται για τα sex shop, στριπτίζ κλαμπ, και θέατρα για ενήλικες.
Γιατί όμως τόσοι πολλοί άνθρωποι θέλουν οι φίλοι τους να γνωρίζουν ότι βρίσκονται σε ένα δρόμο γεμάτο με πορνεία; Μάλλον επειδή το Reeperbahn είναι, επίσης, όπου οι Beatles πέρασαν δύο χρόνια παίζοντας σε διάφορα κλαμπ, πριν έγιναν παγκοσμίως γνωστοί. Επίσης, το Beatles-Platz, μια πλατεία με τα αγάλματα του συγκροτήματος, βρίσκεται σε μία από τις διασταυρώσεις της Reeperbahn.